عصر بازار

قیمت آپارتمان‌های لوکس با چند پارکینگ

عصر اعتبار- آگهی‌های فروش واحدهای لوکس و بزرگ متراژ این روزها مملو از فایل هایی است که هر کدام از این آپارتمان‌ها از دو یا چند پارکینگ برخوردارند.

قیمت آپارتمان‌های لوکس با چند پارکینگ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از دنیای اقتصاد، در شرایطی که بازار معاملات مسکن به خصوص در بخش خرید و فروش آپارتمان‌های لوکس و بزرگ متراژ در حالت رکود به سر می‌برد، سازندگان و مالکان مسکن با معرفی تعداد پارکینگ‌های این واحدها قصد دارند از یک مزیت نه چندان آشکار برای فروش آپارتمان‌های خود استفاده کنند.

    آگهی‌های فروش واحدهای لوکس و بزرگ متراژ این روزها مملو از فایل هایی است که مالکان آنها سعی دارند با اشاره به برخورداری هر کدام از این آپارتمان‌ها از دو یا چند پارکینگ نسبت به جذب مشتری و برتری دادن به واحد خود در مقایسه با آپارتمان‌های دارای یک پارکینگ اقدام کنند.

    اغلب این واحدها که در شمال شهر تهران واقع شده اند بین 2 تا 4 پارکینگ دارند و برخورداری از چند پارکینگ در برخی از آنها تنها مزیت ذکر شده این واحدها در متن آگهی فروش آنها محسوب می‌شود. همزمان با افزایش جمعیت و تعداد خودرو در پایتخت و همچنین تغییر سلیقه بسیاری از خانواده‌ها و میل آنها به داشتن چند خودروی سواری در کنار کمبود فضای پارک در معابر عمومی هم اکنون برخورداری یک واحد آپارتمان از چند پارکینگ مزیت قابل توجهی برای آپارتمان‌ها و مالکان آنها محسوب شود. این موضوع باعث شده مشاوران املاک و مالکان واحدهای مسکونی فروشی از این مزیت آپارتمان‌ها برای فروش هر چه سریع‌تر آنها استفاده کنند.

    به عنوان مثال، در یکی از آگهی‌های فروش مسکن، روز گذشته آپارتمانی 181 متری در محمودیه با 2 پارکینگ، مترمربعی 12میلیون و 500 هزار تومان به متقاضیان خرید مسکن پیشنهاد شده است. آپارتمان دیگری در خیابان سعادت آباد با 195 مترمربع مساحت و برخوردار از 3 پارکینگ سندی به بازار فروش عرضه شده است. در فرمانیه، واحدی 200 متری، نوساز با 4 پارکینگ از سوی مالک آن مترمربعی 11 میلیون تومان قیمت گذاری و به بازار مسکن معرفی شده است.

    در فایل دیگری، در محدوده کامرانیه آپارتمانی 200 متری همراه با 2 پارکینگ مستقل متر مربعی 8 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در محدوده میرداماد واقع در خیابان نفت آپارتمانی 290 متری همراه با 5 پارکینگ مستقل مترمربعی 7میلیون و 500 هزار تومان به بازار مسکن معرفی شده که به گفته مالک آن، این آپارتمان با شرایط زیر قیمت به متقاضیان خرید مسکن پیشنهاد شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو