عصر بازار

رشد ۲۳ پله ای بیمه معلم

عصر اعتبار- بیمه معام توانست در سال ۹۳ با ارتقاء ۲۳ پله ای خود به جایگاه ۱۴۰ در بین شرکت های برتر کشور دست یابد.

رشد ۲۳ پله ای بیمه معلم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر اعتبار، بر اساس نتایج هجدهمین سال رتبه بندی شرکت های برتر کشور که  براساس اطلاعات سال مالی 1393 از سوی سازمان مدیریت صنعتی منتشر شد ؛شرکت بیمه معلم از نظر میزان فروش / درآمد در جایگاه 140 قرار گرفته است.
    بیمه معلم توانست در سال گذشته به 7088٫6 میلیارد ریال درآمد دست یابد، در حالی که این رقم در سال قبل آن 3836٫5 میلیارد ریال بود.
    بر اساس گزارش های سازمان مدیریت صنعتی، سال گذشته شرکت بیمه معلم که در رتبه 163 قرار گرفته بود؛ امسال توانست جایگاه خود را 23 رتبه ارتقا دهد.
    با توجه به عمومیت فهرست شرکت های برتر ایران و وجود انواع شرکت های تولیدی و خدماتی شرکت کننده در این رتبه بندی، برای همگن کردن موضوع، در مورد اکثر شرکتهای تولیدی و خدماتی رقم فروش آنها منظور می شود.
    در مورد بانک ها از مجموع درآمدهای مشاع و غیرمشاع آنها استفاده می شود و مجموع درآمدهای بیمه ای و درآمد حاصل از سرمایه گذاری ها نیز در مورد شرکتهای بیمه ای لحاظ می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی