عصر بازار

توضیح صندوق ضمانت صادرات درباره چگونگی خرید هواپیما

عصر اعتبار- مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات گفت: خرید هواپیماهای بویینگ و ایرباس، از طریق اخذ فاینانس بلند مدت ۱۵ تا ۲۰ ساله و با تضمین صندوق های ضمانت صادرات دنیا انجام می‌شود یا به شکل خرید لیزینگ ( اجاره به شرط تملیک ) بلند مدت صورت می‌گیرد.

توضیح صندوق ضمانت صادرات درباره چگونگی خرید هواپیما
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، روز گذشته مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که بیمه "ساچه" ایتالیا، پول خرید ایرباس‌های ایران را پرداخت کرده و ایران 15 تا 20 ساله اقساط آن را خواهد پرداخت که اکنون این موضوع از سوی صندوق ضمانت صادرات اصلاح شده است.

    اصلاحی که روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات در خبر روز گذشته رییس صندوق ضمانت اعلام کرده است، بدین شرح است: " خرید هواپیما از شرکت‌های خارجی از جمله بویینگ و ایرباس، از طریق اخذ فاینانس بلند مدت 15 تا 20 ساله با تضمین صندوق های ضمانت صادرات دنیا انجام می‌شود یا به شکل خرید لیزینگ ( اجاره به شرط تملیک ) بلند مدت صورت می‌گیرد".

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی