عصر بازار

از سوی بانک مرکزی راه اندازی شد:

میز امداد ویژه برای سپرده گذاران ثامن الحجج

عصر اعتبار- بازپرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج هم زمان با ایام مبارک دهه فجر توسط بانک پارسیان آغاز می شود.

میز امداد ویژه برای سپرده گذاران ثامن الحجج
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، بانک مرکزی اعلام کرد، همان گونه که در اطلاعیه شماره 2 این بانک قید شده بود ، در فاز نخست تودیع وجوه سپرده گذاران، پرداخت سپرده های خرد این تعاونی اعتبار در اولویت قرار دارد و تودیع سپرده ها تا سقف های 30 میلیون ریال، 50 میلیون ریال و 100میلیون ریال، بر اساس شیوه نامه ای خواهد بود که از سوی بانک مرکزی ابلاغ می شود.

    این مبالغ طی 3 مرحله و توسط شعب بانک پارسیان در سراسر کشور پرداخت خواهد شد. نحوه و ترتیب پرداخت در اطلاعیه آن بانک اعلام می شود.
    در این زمینه ، توجه سپرده گذاران را به نکات  زیر معطوف می دارد :
    1- در فاز نخست این طرح ، سپرده های خرد صرفا" به اشخاص حقیقی دارای حساب های تک امضاء پرداخت خواهد شد.
    2- سپرده گذاران واجد شرایط با در دست داشتن مدارک مربوط به حساب و اوراق شناسایی هویتی ضمن مراجعه به شعبه مربوطه در تعاونی نسبت به بستن حساب و ابطال دفترچه اقدام و « گواهی تسویه حساب سپرده نزد تعاونی اعتبار ثامن الحجج» را به شعب بانک پارسیان ارائه کنند.
    3- تسهیلات سپرده گذارانی که در قبال سپرده های خود تا سقف 100 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده اند، توسط همان شعبه تعاونی تسویه شده و مبلغ خالص قابل پرداخت در گواهی تسویه حساب سپرده قید خواهد شد.
    4- اطلاعات دریافتی از تعاونی، ملاک بازپرداخت سپرده ها بوده و هرگونه مغایرت در اطلاعات مشتریان از قبیل اطلاعات هویتی، شماره حساب، مبلغ سپرده و... یا کسری مدارک مورد نیاز باعث عدم پرداخت مبالغ خواهد شد.
    5-بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای تسهیل فرآیند پرداخت سپرده ها و رسیدگی به شکایات سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج، نسبت به راه اندازی میز امداد ویژه ای اقدام کرده و سپرده گذاران تعاونی مذکور، می توانند ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی به نشانیwww.cbi.ir  در بخش «تماس با ما» و در زیربخش «پاسخگویی به شکایات و ارتباط مردمی» شکایات و انتقادات خود را مطرح نمایند. تلفن پیام گیر شماره 29954855 و سامانه پیام کوتاه 2000411 نیز آماده دریافت دیدگاه های مردمی ، انتقادات و شکایات احتمالی در این زمینه خواهد بود.
    6- در حین اجرای فاز نخست، اطلاع رسانی لازم در زمینه تعیین تکلیف وجوه سپرده های مشترک، سپرده های اشخاص حقوقی و سپرده های با مبالغ بالاتر تعاونی یادشده نیز از طریق اطلاعیه های بانک مرکزی به آگاهی می رسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو