عصر بازار

ولی‌الله سیف:

به سیستم تارگت در اروپا مرتبط می‌شویم

عصر اعتبار- ولی‌الله سیف گفت: جلسه ای با مسئولان بانک مرکزی ایتالیا داشتیم که علاقه مندی مثبتی را برای پی ریزی ارتباط بلندمدت با ما اعلام کردند. هر چند در گذشته ارتباطاتی داشتیم که غیر فعال شده بود اما قرار شد این حساب ها فعال شود و حساب پیشرفته ( Advance Accountt ) را نیز برای ما فعال کنند و ما را به سیستم تارگت در اروپا مرتبط کنند.

به سیستم تارگت در اروپا مرتبط می‌شویم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایلنا ، ولی الله سیف با اشاره به مهمترین دستاورد سفرش به ایتالیا گفت: انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت بیمه ساچه که ظرف 2 تا 3 ماه گذشته با آنها مذاکراتی نیز داشتیم به نتیجه قطعی رسید و توانستیم تفاهم نامه ای را با آنها به امضا رسانده و بیانیه مطبوعاتی آن منتشر و منعکس شد.

    وی افزود: همچنین جلسه ای نیز با مسئولان بانک مرکزی ایتالیا داشتیم که علاقه مندی مثبتی برای پی ریزی ارتباط بلندمدت با ما اعلام کردند هر چند در گذشته ارتباطاتی داشتیم که غیر فعال شده بود اما قرار شد این حساب ها فعال شود و حساب پیشرفته ( Advance Accountt ) را نیز برای ما فعال کنند و ما را به سیستم تارگت در اروپا مرتبط کنند.

    سیف تصریح کرد: همچنین با انجمن بانکدارن ایتالیا جلسه ای برگزار کردیم و بانکداران ایتالیایی علاقمندی خود را برای اعزام هیاتی به ایران اعلام کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی