عصر بازار

تقدیر از روسای موفق شعب بانک ایران زمین

عصر اعتبار- در ششمین گردهمایی روسای موفق شعب بانکهای کشور، که با هدف انتقال تجربیات و نوآوری در شعب برگزار شد، ۳ نفر از روسای شعب موفق بانک ایران زمین توسط موسسه عالی آموزش بانکداری ایران تجلیل شدند.

تقدیر از روسای موفق شعب بانک ایران زمین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، ششمین گردهمایی روسای موفق شعب بانکهای کشور با شعار "بانک موفق، نوآوری در شعب"، به همت موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در روز 7 بهمن ماه سال جاری با حضور حدود 400 تن از مدیران ارشد نظام بانکی و رؤسای برگزیده شعب 28 بانک­ و موسسه اعتباری کشور در محل سالن همایشهای موسسه عالی آموزش بانکداری برگزار شد.
    در این مراسم که با حضور سید محسن هاشمی مدیرعامل ، هادی قدیمی عضو هیئت مدیره و معاونت عملیات بانکی، بانک ایران زمین، و مدیران عامل سایر بانک‌ها و صاحب‌نظران حوزه بانکی کشور همراه بود، ‏3 نفر از روسای شعب برتر بانک ایران زمین، (آقایان معتمدیان از شعبه شیخ بهایی تهران، قناعتیان از شعبه جهرم فارس،  مصباحی از شعبه اهر آذربایجان) مورد تقدیر قرار گرفتند.
    این همایش همه ساله از سوی موسسه علوم بانکی ایران برگزار و روسای موفق شعب از کلیه بانکها از سراسر کشور معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
    با عنایت به نقش مهم رؤسای شعب بانکها در موفقیت و پیشبرد استراتژیها و اهداف عملیاتی بانکها در نیل به اهداف نهایی سیاستگذاری پولی و بانکی، مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران همواره کوشش نموده است علاوه بر برنامه­ های آموزشی بلند مدت و آموزش­های کوتاه مدت تخصصی، در راستای اهداف و وظایف پژوهشی خود افزون بر "همایشهای سالانه بانکداری اسلامی" و دیگر نشستهای تخصصی، گردهمایی رؤسای موفق شعب بانکهای کشور را همه ساله برگزار نماید.
    تقویت مهارتها و افزایش علمی و حرفه ­ای علوم بانکداری مورد نیاز رؤسای شعب، بحث و تبادل نظر میان رؤسای شعب در رابطه با انتقال تجربیات موفقیت آمیز آنان و نیز تجلیل از زحمات و تلاشهای رؤسای شعب شبکه بانکی، از جمله اهدافی هستند که از برگزاری این گردهمایی دنبال می­ شود.

    در این راستا موسسه عالی آموزش بانکداری ایران "ششمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک­های کشور"با شعار "بانک موفق، نوآوری در شعب"را در هفتم بهمن ماه سال جاری با حضور حدود 400 تن از مدیران ارشد نظام بانکی و رؤسای برگزیده شعب 28 بانک­ و موسسه اعتباری کشور در محل سالن همایشهای موسسه عالی آموزش بانکداری برگزار کرد.
    در این گردهمایی علاوه بر ارائه سخنرانی توسط برخی از مدیران عامل بانک­ها و صاحب­نظران حوزه بانکی کشور، دو تن از رؤسای برگزیده نیز تجربیات ارزنده خود در سطح شعبه را ارائه نمودند. در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر و تندیس به روسای منتخب توسط مدیران ارشد بانک مربوطه از این عزیزان تقدیر و قدردانی شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی