عصر بازار

در رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی

بانک ملت باز هم داراترین شرکت ایرانی شناخته شد

عصر اعتبار- با اعلام سازمان مدیریت صنعتی ایران در رتبه بندی شرکت های برتر، بانک ملت باز هم در صدر فهرست شرکت های دارای بیشترین دارایی قرار گرفت.

بانک ملت باز هم داراترین شرکت ایرانی شناخته شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،  بر اساس نتایج رتبه بندی شرکت های برتر در سال جاری بر اساس عملکرد سال 1393، بانک ملت با داشتن یک میلیون و 467 هزار و 984 میلیارد ریال، عنوان داراترین شرکت ایرانی را به خود اختصاص داد و بالاتر از سایر شرکت ها، در صدر قرار  گرفت.
    در عین حال بانک ملت موفق شد بار دیگر نام خود را در جمع 10 شرکت برتر ایران تثبیت کند و با افزایش میزان فروش خود از 150 هزار و 826 میلیارد ریال در سال 92 به 192 هزار و 951 میلیارد و 200 میلیون ریال در سال 93، جایگاه نهم را در بین شرکت های برتر کشور کسب کند.
    در شاخص شرکت های دارای بالاترین ارزش افزوده نیز بانک ملت با افزایش ارزش افزوده خود از 49 هزار و 127 میلیارد ریال به 51 هزار و 600 میلیارد ریال، در سکوی چهارم شرکت های برتر ایران در این زمینه، ایستاد.
    بانک ملت همچنین با ایجاد اشتغال مستقیم برای 28 هزار  و 829 نفر در قالب هولدینگ، در شاخص بالاترین اشتغال نیز رتبه پنجم را در بین شرکت های برترکشور از آن خود کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی