عصر بازار

در ششمین همایش روسای موفق شعب بانک های کشور

تقدیر از روسای شعب منتخب بانک سرمایه

عصر اعتبار- در ششمین همایش روسای موفق شعب بانک های کشور از روسای شعب منتخب بانک سرمایه تقدیر شد.

تقدیر از روسای شعب منتخب بانک سرمایه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، ششمین همایش روسای موفق شعب بانک های کشور چهارشنبه مورخ 7 بهمن به همت موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در محل این موسسه برگزار شد.

    در ابتدای مراسم مهدی رضوی، رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در خصوص اهداف برگزاری این سلسله از گردهمایی ها و همچنین اهمیت آموزش در توفیق و رشد روزافزون بانک ها به ایراد سخنرانی پرداخت.

    در ادامه همایش نیز جمعی از مدیران ارشد نظام بانکی در خصوص تهدیدات و آسیب های امنیتی فراروی بانکداری، الزامات مقرراتی و نظارتی در ارتباط با شعب بانک ها، ابزارها و خدمات بانکداری نوین در سطح شعب و آثار و پیامدهای برجام بر عملکرد شعب بانک ها و تبیین نقش و جایگاه شعب در شرایط فعلی به ایراد سخنرانی پرداختند.

    شایان ذکر است در انتهای مراسم با اهدای لوح یادبود، تندیس و هدایایی از روسای موفق شعب بانک های کشور با حضور مدیران ارشد هر مجموعه تقدیر شد.

    گفتنی است در این همایش، روسای منتخب بانک سرمایه نیز با حضور دکتر احمدی، ریاست هیات مدیره این بانک مورد تقدیر قرار گرفتند که اسامی ایشان به شرح زیر می باشد:

    میرقاسم رضایی، رئیس شعبه گاندی تهران، جعفر امیری، رئیس شعبه آیت اله کاشانی تهران، سید محسن محمدیان، رئیس شعبه فاطمی تهران، خلیل خلیل زاده، رئیس شعبه 15 خرداد مشهد، حمیدرضا غلام پور، رئیس شعبه اندرزگوی تهران،امان اله جعفریان، رئیس شعبه ستارخان شیراز و احمد رحیمی، رئیس شعبه خوی.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی