عصر بازار

درخواست ناشیانه باعث دستگیری عامل اصلی سرقت های مسلحانه خودرو شد

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: درخواست ناشیانه و هوشیاری مردم باعث دستگیری عامل اصلی سرقت های مسلحانه خودرو و متلاشی شدن باند سرقت شد که جستجو ها برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.

درخواست ناشیانه باعث دستگیری عامل اصلی سرقت های مسلحانه خودرو شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ حجت نیک مرام افزود : پلیس با دریافت تماس تلفنی از مردم با فوریت های پلیس 110 مبنی بر آگهی مشکوک فروش دو دستگاه سانتافه سفید و مشکی با پیش پرداخت 100 میلیون ریال برای پیش پرداخت خرید، تحقیقات خود را آغاز کرد.
    وی افزود: به طور همزمان اهالی یک مجتمع مسکونی با تماس با فوریت های پلیس اظهار داشتند افراد ناشناس دو خودروی سانتافه سفید و مشکی بدون پلاک را با ادعای آشنایی با مالک یکی از طبقات مجتمع در پارکینک پارک کرده و متواری شدند.
    نیک مرام ادامه داد: پلیس با مرتبط دانستن این دو تماس و با پیگیری انها در یک اقدام قافلگیرانه سارق 42 ساله را که دارای سابقه کیفری است دستگیر کرد و تحقیقات برای دستگیری همدست فراری و نیز کشف دیگر سرقت های انجام شده توسط این باند ادامه دارد.

    *دستگیری عوامل سرقت 13 میلیارد ریالی در مشهد
    همچنین به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: دو سارق حرفه ای که با دستبرد به گاو صندوق منزل صاحبکار خود اوراق بهادار به ارزش بیش از 13 میلیارد ریال را به سرقت بردند، دستگیر شدند.
    سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: اسناد ملکی، اسناد خودرو، دسته چک و دو فقره چک در وجه حامل به ارزش 13 میلیارد ریال اقلام به سرقت رفته بودند و از نمایشگاه فرد مالباخته نیز یک دستگاه خودرو نیسان سرقت شد.
    وی ادامه داد: مجرمان سابقه دار علیرغم انکار اولیه، پس از مشاهده مستندات ادله پلیس به دستبرد به گاوصندوق و سرقت خودرو نیسان اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
    *دستگیری سارقی که خانه را به آتش کشید
    فرمانده انتظامی شهرستان جغتای گفت: سارق حرفه ای که پس از سرقت، منزل مال باخته را به آتش کشیده بود شناسایی و دستگیر شد.
    سرهنگ دوم مجتبی موهبتی افزود: این سارق حرفه ای 16 بار به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان شده است و برای بار هفدهم با صدور قرار قضایی مناسب روانه زندان شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی