عصر بازار

در رتبه بندی صد شرکت برتر ایران توسط سازمان مدیریت صنعتی:

بانک مهر اقتصاد در جایگاه سومِ بانک های خصوصی کشور قرار گرفت

عصر اعتبار- در هجدهمین همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران که با حضور ۵۰۰ شرکت برتر و بزرگ کشور برگزار شد، بانک مهر اقتصاد بر اساس اطلاعات سال مالی ۱۳۹۳ در جایگاه نوزدهم صد شرکت برتر ایران قرار گرفت.

بانک مهر اقتصاد در جایگاه سومِ بانک های خصوصی کشور قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک که از سال 1387 وارد فهرست 100 شرکت برتر جمهوری اسلامی ایران شده است در سال 1393 موفق شد در میان بانک های غیر دولتی حاضر در این فهرست، جایگاه سوم را پس از بانک های پارسیان و پاسارگاد از آنِ خود کند.
    بانک مهر اقتصاد در طی هشت سال گذشته 73 رتبه صعود داشته است و در آخرین رتبه بندی خود توانست جایگاه نوزدهم جدول 100 شرکت برتر را به خود اختصاص دهد و در شاخص بیشترین دارایی ها با کسب رتبه سوم بانک های خصوصی و هشتم در میان بانک های دولتی و خصوصی در بین ده شرکت برتر ایران به لحاظ بیشترین دارایی قرار گرفت.
    بر اساس گزارش مرکز رتبه بندی شرکت های برتر ایران (سازمان مدیریت صنعتی) 20 شرکت اول سال 1394 بیش از 50 درصد فروشِ صد شرکت برتر کشور را به خود اختصاص داده اند.
    گفتنی است با وجود حضور 21 بانک در بین 100 شرکت برتر ایران، بانک مهر اقتصاد موفق به کسب رتبه هفتم در بین بانک های دولتی و خصوصی حاضر در این فهرست شد و توانست بانک های قوامین، آینده، اقتصاد نوین، سامان، انصار، شهر، سینا، موسسه کوثر، دی، کارآفرین، عسکریه و گردشگری را پشت سر بگذارد.
    گفتنی است در گزینش 100 شرکت برتر ایران، معیار "فروش" مبنای انتخاب قرار دارد که پس از گزینش و رتبه‌بندی شرکت‌ها بر اساس شاخص « میزان فروش» این شرکت‌ها بر پایه شاخص‌های دیگری چون اندازه و رشد شرکت، سودآوری و عملکرد، صادرات، نقدینگی، دارایی ها، بدهی و بازار نیز مقایسه و رتبه‌بندی می‌شوند که بانک مهر اقتصاد موفق شد رتبه نوزدهم این فهرست را به خود اختصاص دهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو