عصر بازار

زمستان، فصلی رویایی برای کارمندان بانک ها و موسسات مالی

عصر اعتبار- همواره دانستن حق و حقوق کارمندان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری ذهن بسیاری از شهروندان را درگیر خود می کند.

زمستان، فصلی رویایی برای کارمندان بانک ها و موسسات مالی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرانجیب، تصور بر این است که کارمندان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری حق و حقوق بسیاری دارند و وام ها و تسهیلات دریافتی با نرخ های پایین نیز بر این حق و حقوق اضافه می شود. البته نمی توان منکر این قضیه شد که معمولا کارمندان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری وضعیت مطلوبی در بین کارمندان دارند.

    اما جالب است بدانید فارغ از تصورات ذهنی شهروندان برای حقوق و مزایای کارمندان بانک ها و موسسات اعتباری، در بین کارمندان فصل زمستان فصلی رویایی از لحاظ حقوق است. در سه ماه پایانی سال پرداختی به کارمندان در همه سازمان ها و نهاد ها به جهت پرداخت عیدی و پاداش پایان سال افزایش قابل ملاحظه ای پیدا می کند.

    در بین کارمندان بانک نیز بدلیل پرداخت دو مرتبه کارانه در ماه های دی و اسفند این مساله بیش از پیش مشاهده می شود.

    معمولا در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در پایان هر سه ماه با توجه به رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده کارانه به کارمندان پرداخت می شود که معمولا معادل 20 روز تا یک ماه حقوق پایه است.(البته بانک ها و موسساتی نیز هستند که بیش از یک ماه حقوق بابت کارانه پرداخت می کنند)

    ماه های تیر، مهر، آذر و اسفند موعد پرداخت کارانه در بین بانک ها و موسسات اعتباری است.

    به این پرداختی ها عیدی و پاداش و همچنین پرداخت فوق العاده بابت سالروز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر را نیز باید اضافه کنیم.

    همچنان در انتهای روز 28 اسفند ماه که عملیات بستن پایان سال انجام می شود معمولا در برخی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری پاداشی در همان روز به سبب بستن حساب ها به کارمندان پرداخت می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی