عصر بازار

آغاز جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران

عصر اعتبار- به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف تقدیر از استفاده کنندگان دستگاه های خودپرداز بانک ملی ایران، جشنواره خودپردازهای این بانک از ۱۲ بهمن ماه جاری (فردا) آغاز می شود.

آغاز جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار »، این جشنواره که تا 12 شهریورماه 1395 ادامه دارد، دارای دو مرحله قرعه کشی میاندوره ای در تاریخ دوم اردیبهشت ماه و یکم تیرماه 1395 و قرعه کشی نهایی در تاریخ 20 شهریورماه سال آینده همزمان با 88 سالگی بانک ملی ایران می باشد.
    تمامی دارندگان کارت های بانک ملی ایران و کارت های شتاب در صورت استفاده از دستگاه های خوپرداز این بانک در طول دوره جشنواره بر اساس جدول امتیازبندی اعلام شده در هر دوره مشمول امتیاز گردیده و براساس آن رتبه بندی خواهند شد. دارندگان کارت‌های الکترونیک می‌توانند برای اطلاع از امتیاز خود به سایت بانک ملی ایران یا دستگاه‌های خودپرداز این بانک مراجعه نمایند.
    استفاده کنندگان از خودپردازهای بانک ملی ایران، علاوه بر شرکت در قرعه کشی های مذکور، در صورت دریافت امتیاز تعریف شده از خدمات ویژه این بانک نظیر دریافت کارت اعتباری با تخفیف و ... نیز بهره-مند خواهند شد.
    مرحله اول این جشنواره که از 12 بهمن ماه 1394 تا دوازدهم فرودین ماه 1395 خواهد بود، شامل کمک هزینه سه میلیون ریالی به مدت شش ماه به 100 نفر، کمک هزینه دو میلیون ریالی به مدت شش ماه به 150 نفر و نیم سکه بهار آزادی به 500 نفر می باشد.
    مرحله دوم جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران نیز از 13 فروردین ماه 1395 تا 12 خرداد ماه 1395 بوده و جوایز آن شامل آلبوم سکه (تمام بهار، نیم بهار و ربع بهار آزادی) به 100 نفر، کمک هزینه دو میلیون ریالی به مدت شش ماه به 150 نفر و نیم سکه بهار آزادی به 500 نفر است.
    بخش نهایی این جشنواره از 12 بهمن ماه 1394 تا 12 شهریور ماه 1395 بوده و جوایز آن، شامل یک صندوق پر از پول به ارزش 250 میلیون ریال به 10 نفر، کمک هزینه 10 میلیون ریالی ماهانه به مدت یکسال به 18 نفر، کمک هزینه پنج میلیون ریالی ماهانه به مدت یکسال به 88 نفر، کمک هزینه دو میلیون و 500 هزار ریالی ماهانه به مدت یکسال به 188 نفر و کمک هزینه گردشگری 10 میلیون ریالی به 1188 نفر می باشد.
    دارندگان کارت های بانک ملی ایران و کارت های شتابی می توانند با مراجعه به سایت بانک ملی ایران به آدرس www.bmi.ir از میزان امتیاز خود و جزئیات این جشنواره شامل نحوه امتیاز دهی، جوایز، اعتبارات و ... مطلع شوند.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو