عصر بازار

عطایی :

بیمه کوثر متعلق به نیروی های مسلح نیست

عصر اعتبار- مدیر عامل بیمه کوثر گفت: شرکت بیمه ای کوثر متعلق به نیروهای مسلح نبوده بلکه این نهاد تنها یکی از سهامداران این شرکت به شمار می رود.

بیمه کوثر متعلق به نیروی های مسلح نیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، عبدالرسول عطایی مدیر عامل بیمه کوثر صبح امروز در همایش توسعه همکاری کارگزاران برتر و شرکت بیمه کوثر اعلام کرد: اهداف این شرکت برای سازمان، ارگان و یا نهادی نیروهای مسلح تعریف نشده است و تنها سهامدار  شرکت بیمه کوثر محسوب می شوند.
    وی با اشاره به اهداف تعریف شده این شرکت افزود: هدف از حضور در صنعت بیمه، کشف تمامی بازارها بوده وبا ایجاد اعتمادسازی میان مردم به سراغ حوزه های ورود ناپذیر رفتیم.
    عطایی سهم این شرکت از کل صنعت بیمه کشور را معادل ٣.٥ درصد دانست و ادامه داد: سال ٩٤ شرکت بیمه کوثر در جایگاه پنجم این صنعت ایستاد و در تولید حق بیمه پیشتاز شد.
    وی از تولید بسته جدید رشته های بیمه ای نوین خبر داد و گفت: بیمه بهگرد به منظور توسعه گردشگردی برای کارمندان  تعریف شده است.
    عطایی اعلام کرد: پوشش٧۰نوع از بیماری های صعب العلاج و تکمیل بیمه دندانپزشکی نیز در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
    مدیر عامل بیمه کوثر با تاکید بر ایجاد بیمه حامی گفت: این رشته بیمه ای  مخصوص به وکلا بوده و مذاکرات آن با شبکه وکلایی کشور انجام شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی