عصر بازار

پرداخت وام شهریه

شهریه ۳ میلیون تومانی دوره آموزش معلمی

عصر اعتبار- رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه در تلاشیم هزینه ۳ میلیون تومانی دوره‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبان کاهش یابد، گفت:‌ رایزنی‌هایی در حال انجام است تا وام‌هایی به افراد برای پرداخت شهریه تعلق گیرد.

شهریه ۳ میلیون تومانی دوره آموزش معلمی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، محمدحسین سلیمی جهرمی با اشاره به اینکه هزینه دوره آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش معادل 5 میلیون تومان برآورد شده است، اظهار داشت: 60 درصد هزینه ( معادل 3 میلیون تومان)‌توسط داوطلب و 40 درصد آن ( معادل 2 میلیون تومان) توسط آموزش و پرورش تامین می‌شود.

    وی در پاسخ به این پرسش که آموزش و پرورش بر چه اساسی این هزینه را از داوطلبان دریافت می‌کند، گفت:‌ برگزاری دوره‌های آموزشی برای پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی هزینه به همراه دارد و آموزش و پرورش از محل بودجه دوره‌های آموزش ضمن خدمت توانایی تامین بخشی از هزینه‌ها را دارد و مابقی هزینه باید با همراهی پذیرفته شدگان تامین شود.

    رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که بسیاری از پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی به تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند و توانایی پرداخت چنین مبلغی را ندارند آیا برای پرداخت این هزینه به آنها مساعدتی می‌شود؟‌ عنوان کرد:‌ به هر حال افراد برای ورود به دانشگاه فرهنگیان و گذراندن دوره‌های آموزشی باید هزینه را پرداخت کنند و اگر فردی توانایی پرداخت آن را ندارد، می‌تواند طی هماهنگی و موافقت دانشگاه، به پرداخت قسطی شهریه اقدام کند.

    سلیمی جهرمی ادامه داد: البته آموزش و پرورش در حال بررسی است تا سهم پرداختی توسط داوطلبان کاهش یابد از سوی دیگر تلاش‌هایی در حال انجام است تا طی رایزنی با برخی بانک‌ها، وام‌هایی به افراد برای پرداخت شهریه تعلق گیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی