عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت فرارسیدن دهه فجر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، درپی ،متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

    بسم الله الرحمن الرحیم

    درانقلاب اسلامی ایران، جلوه جلالیه قدرت پروردگار در به نتیجه رساندن استقلال و آزادی ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی است. مردم ایران که از دهه‌های قبل در سایه رهبری «روحانیت آگاه و بیدار» شالوده بنایی عظیم و مستحکم را گذارده بودند، بذر همت خود را در 22 بهمن 57 بارور شده و مثمر یافتند و این یوم‌الله بی‌شک حاصل یک وفاق ملی برآمده از باطن همدلی و هم‌زبانی بود.

    ملت شریف ایران که در صد سال گذشته همواره حفظ عزت ملی و اسلامی را در ردیف مهم‌ترین مطالبات خود داشته‌اند، این گمشده خود را در بیانات ارزشمند پیر و مرادشان حضرت امام خمینی(ره) متبلور شده دیدند و با مبنی قرار دادن «کلمه وحدت و وحدت کلمه» مولود مبارک «جمهوری اسلامی ایران» حیات خود را آغاز کرد.

    اکنون که تمام مردم ایران به برکت وجود این نظام مقدس اسلامی، از هر قوم و نژاد و از هر آئین در کنار هم با صلح و صفا زندگی می‌کنیم بر ما فرض است که در «دهه فجر» یاد کنیم از غیور مردان و شیر زنان این آب و خاک که بهمن 57 را به بهار انقلاب ایران تبدیل کردند.

    در روزگاری که اگرچه امام شهدا در میان ما نیست و طلایه‌داری کاروان شهدا را عهده‌دار است و همگی به فضل و یاری خدا «عند ربهم یرزقون» هستند، ایران اسلامی تحت زعامت «حضرت آیت الله خامنه‌ای» سربلند و سرافراز در منطقه و جهان، فعالیت‌های خود را پیش می‌برد. اکنون که واپسین هفته‌های سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» در دوران ریاست جمهوری «جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی» در حال سپری شدن است، بر ما تکلیف است که ایران عزیز را به مثابه یک پیکر واحد، همیشه و همه حال حفظ کنیم. خاصه آنکه دستاورد بزرگ رفع تحریم‌ها و اجرایی شدن برجام نیز چونان که رهبر فرزانه انقلاب در نام‌گذاری سال جاری با مضمون «سال همکاری‌های گسترده دولت و ملت» ترسیم کرده بودند، در سایه همین همدلی و هم‌زبانی تحقق یافت و اجرای عزت‌مندانه آن نیز به این اسم رمز ارزشمند نیازمند است.

    پرسنل خدوم بانک کشاورزی نیز که همواره نهایت سعی خود را در اجرایی نمودن اهداف نظام اقتصادی کشور و عملیاتی شدن دیدگاه‌ها و برنامه‌ها در مسیر اقتصاد اسلامی و سند چشم‌انداز 1404 به کار بسته‌اند، بار دیگر با ولی امر خود پیمان می‌بندند که لحظه‌ای از این مهم غافل نباشند.

    جا دارد که در پایان، فرا رسیدن بهار شکوهمند آزادی را به همه مردم ایران، خصوصا خانواده بزرگ بانک کشاورزی تبریک گفته و همه همکاران عزیز خود را برای مشارکت در گرامیداشت این ایام الله دعوت کنم.

    مرتضی شهیدزاده
     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی