عصر بازار

نتایج نهایی گزینش استخدام آموزش و پرورش اعلام شد

عصر اعتبار- مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش با اشاره به اعلام نتایج نهایی گزینش پذیرفته شدگان استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده تا سه روز می توانند برای تجدیدنظر مراجعه کنند.

نتایج نهایی گزینش استخدام آموزش و پرورش اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، شاپور محمدزاده با اشاره به اعلام نتایج نهایی گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی، گفت: کار گزینش این افراد را طی مدت 20 روز به پایان رساندیم و اسامی تأیید صلاحیت‌شدگان امروز به امور اداری وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

    وی افزود: پذیرفته شدگان از نیمه بهمن کلاس‌های آموزش معلمی را در دانشگاه فرهنگیان آغاز می‌کنند و از مهر 95 به کلاس‌های درس وارد خواهند شد.

    مدیر کل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند، فرصت دارند تا طی سه روز برای تجدیدنظر به هسته‌های گزینش استان‌ها مراجعه کنند.

    با وجود آنکه قانون رسیدگی به پرونده‌ها و تجدید نظر اول یک ماه اعلام شده است ولی با عنایت به تاکید وزیر آموزش وپرورش مبنی بر رسیدگی عاجل به وضعیت داوطلبان ، به هسته‌های گزینش استان‌ها اعلام کردیم به جهت شرایط خاص و ویژه از جمله ضرورت تشکیل کلاسهای آموزشی از نیمه بهمن، حداکثر ظرف مدت یک هفته پرونده‌ها را بررسی و نتایج تجدید نظر اول را اعلام کنند.

    محمدزاده ادامه داد: افرادی که در تجدیدنظر اول صلاحیت آنها تأیید نشده، می‌توانند فرم تجدیدنظر دوم را تکمیل کنند و هسته‌های گزینش استان‌ها موظفند پرونده‌ها را برای تصمیم‌گیری با پست پیشتاز به هیئت مرکزی گزینش ارسال کنند و این هیئت با استفاده از تمام ظرفیت در کمترین مدت زمان نتایج تجدیدنظر دوم را اعلام خواهد کرد.

    اسامی پذیرفته شدگان استخدامی وزارت آموزش و پرورش را اینجا و ایثارگران پذیرفته شده را اینجا ببینید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی