عصر بازار

افتتاح بیش از ۸۰ طرح و پروژه پست‌بانک‌ایران در ایام دهه فجر

عصر اعتبار- به‌مناسبت دهه مبارک فجر و آغاز سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد ۸۶ طرح و پروژه پست بانک ایران با صرف اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۷۱ میلیارد ریال در سراسر کشور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح بیش از ۸۰ طرح و پروژه پست‌بانک‌ایران در ایام دهه فجر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، یکپارچه‌سازی سیستم جدید بانکی، نصب و بهره‌برداری از 1000 دستگاه خودپرداز (ATM) در سراسر کشور، افتتاح یک شعبه در موزه پست تهران و یک شعبه در فرودگاه پیام کرج، راه‌اندازی بخش ارزی مدیریت شعب استان‌ها، جابجائی و بهسازی 78 باجه نمایندگی بانکی شهری و روستائی، شعب صرافی در مشهدمقدس و میرزای شیرازی تهران و شعبه مستقل ریالی- ارزی ساختمان مطهری از جمله پروژه‌هائی است که در ایام مذکور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
    گفتنی است: پروژه‌ها و طرح‌های مذکور طی ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونین وی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران، رؤسا، مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئولان استانی همزمان با پروژه‌های مخابراتی- ارتباطی و پستی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی