عصر بازار

پیام مدیر عامل بانک سرمایه به سرمایه های ارزشمند بانک

عصر اعتبار- پیام مدیر عامل بانک سرمایه به مشتریان این بانک به شرح زیر می باشد.

پیام مدیر عامل بانک سرمایه به سرمایه های ارزشمند بانک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،  متن این پیام به شرح زیر می باشد.

    مشتریان و سهامداران گرامی؛
    حال که مقارن با ایام الله دهه مبارک فجر، ملت ایران یک بار دیگر با اجرایی شدن برجام، مراتب فطانت و حکمت و مصلحت اندیشی خویش را به رخ جهانیان کشیده است و اقتصاد میهن عزیز می رود تا شادابی و طراوتی فزاینده را تجربه کند، بانک سرمایه نیز به تدبیر و صلاحدید سهامداران ارجمند خویش، شاهد تحولی در جایگاه مدیریت اجرایی خود بوده است.
    در این فضای تازه، بانک سرمایه مصمم است تا به یاری یکایک کارکنان خدوم و دلسوزش نهایت بهره را از این فرصت ارزشمند ببرد و به این ترتیب، رضایت حداکثری سهامداران ارجمند خویش را که عمدتاً از فرهنگیان فرهیخته تشکیل شده اند حاصل نماید. پس دست دوستی و همدلی خود را صادقانه و خالصانه به سوی مشتریان ارجمند پیش می آورد و خواهان یاری و همراهی ایشان است و به یقین، مشتریان خرد و کلان ریالی و ارزی در خصوص انواع خدمات بانکی اعم از ضمانت نامه ها، تسهیلات، سپرده ها و... بانک سرمایه را همکار، شریک، سرمایه گذار و پشتوانه ای قدرتمند برای خود خواهند یافت.
    در این روزهای خجسته و فرخنده، و در سالگرد طلیعه فجر انقلاب اسلامی، بانک سرمایه با مشتریان گرانقدر خود پیمانی تازه می بندد تا با خدمت رسانی هرچه شایسته تر بتواند به بانکی در خور شأن و جایگاه والای ایشان تبدیل شود و متقابلاً مشتریان ارجمند خود را از همکاری با این بانک، مفتخر و مسرور گرداند.

       علیرضا حیدرآبادی پور    
    مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی