عصر بازار

بانک کارآفرین نشان عالی رضایت‌مندی مشتری را دریافت کرد

عصر اعتبار- بانک کارآفرین در ‌پنجمین دوره اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری‌، نشان عالی رضایت‌مندی مشتری را دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، این اجلاس با همکاری ‌انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان‌ و ‌فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی‌ روز دوشنبه ۱۲ بهمن ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما در تهران برگزار گردید.

بانک کارآفرین نشان عالی رضایت‌مندی مشتری را دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ابتدای جلسه ‌سید محمد جعفری‌، رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در سخنان خود با اشاره به لزوم حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان بیان داشت در بازار غیرانحصاری، نیاز مشتری اصل اساسی است. وی با بیان این که هدف غایی و نهایی تولید، مصرف است اظهار داشت مصرف‌کنندگان محور توسعه و سودآوری صنعت هستند اما استیفای حقوق آنان بدون در نظر گرفتن حقوق تولیدکنندگان عملی نیست.

    در ادامه ‌مهرداد بذرپاش‌، نماینده تهران و عضو فراکسیون حمایت از مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاریخچه و سیر برنامه‌ریزی در اقتصاد کشور، تعدد نهادها و روش‌های برنامه‌ریزی را یکی از معضلات عدم توسعه بخش صنعت عنوان کرد. این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، همگرایی دستگاه‌های مسئول در جهت اجرای استراتژی توسعه صنعتی در آستانه برنامه ششم توسعه را ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد با بهبود شرایط بنگاه‌های تولیدی، منافع مصرف‌کنندگان نیز تأمین گردد.

    ‌سید محمود نوابی‌، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در سخنان خود استمرار رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در کشور را در گرو نهادینه شدن پایبندی به رعایت قوانین و مقررات دانست. رییس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، نظارت و انجام بازرسی‌های موردی را در جهت تأمین حقوق مصرف‌کنندگان از اقدامات مهم این سازمان برشمرد.

    در پایان مراسم با اهدای لوح از شرکت‌ها و مجموعه‌های تولیدی که بر اساس ارزیابی به عمل آمده بهترین عملکرد در زمینه رضایت‌مندی مشتریان را داشتند، تقدیر به عمل آمد. لوح سه ستاره این اجلاس به پاس ارج نهادن به سلایق مصرف‌کننده و ایجاد تعلق خاطر در مشتریان به مدیرعامل بانک کارآفرین اهدا شد.

    لازم به ذکر است این رویداد ملی طی پنج ساله گذشته با هدف ایجاد بستر مناسب جهت معرفی شاخص‌های نوین مشتری‌مداری و آثار آن بر افزایش فروش و تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه‌های موفق و بهره‌مندی از تجربیات مشترک برگزار شده است. تیم کارشناسی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همه ساله به بررسی عملکرد شرکت‌های تولیدی، خدماتی و سرمایه‌گذاری در تمامی اصناف و صنایع می‌پردازد و درنهایت آنها را از منظر مشتری‌مداری و رعایت حقوق مصرف‌کننده رتبه‌بندی می‌کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی