عصر بازار

گلکسی نوت ۵ رایگان بگیرید

عصر اعتبار- گلکسی نوت ۵ به رایگان در اختیار توریست هایی قرار می گیرد که به کره جنوبی سفر کنند

گلکسی نوت ۵ رایگان بگیرید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از صبحانه، سامسونگ در حرکتی جالب و خلاقانه برای افزایش خوشنامی خود در میان کاربران سراسر جهان، به بزرگ ترین اپراتور موبایل کره جنوبی یعنی SK Telekom پیشنهاد همکاری داده. تا اینجا همه چیز عادی و نرمال به نظر می رسد اما موضوع جالب، مضمون اصلی این قراداد همکاریست که به واسطه آن قرار است به گردشگرانی که به کشور کره جنوبی سفر می کنند یک گلکسی نوت 5 به صورت رایگان ارائه گردد. 

    این طرح از پایان ماه فوریه یعنی 11ام اسفند ماه شروع خواهد شد و به واسطه آن توریست ها به مدت 5 روز اسمارت فون مورد بحث را به همراه یک گیگابایت اینترنت رایگان موبایل در اختیار خواهند داشت.

    این اقدام جالب توجه بخشی از تبلیغات برای نمایش پیشرفته بودن صنعت موبایل در کشور کره جنوبی نیز به شمار می رود و سامسونگ با قرار داشتن در صدر دیگر برندهای این سرزمین چنین کاری را پیشنهاد داده و خودش هم آن به عهده گرفته.

    به واسطه این قرارداد و همکاری سازمان گردشگری کشور یاد شده، هر هفته به 250 توریست (از لحظه ورودشان به فرودگاه بین المللی سئول-اینچئون) این بسته که شامل یک دستگاه تلفن هوشمند گلکسی نوت 5 و یک گیگابایت اینترنت رایگان است، هدیه می گردد. با این تفاسیر، در عرض یکسال بیش از هزاران گردشگر علاوه بر لذت بردن از زیبائی های کره جنوبی می توانند تجربه جالبی هم از استفاده ی موبایل یاد شده داشته باشند و سفرشان به یک خاطره ی ماندگار تبدیل گردد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی