عصر بازار

منطقه‌ای که خانه ۷۰ میلیون تومانی هم دارد + جدول

عصر اعتبار- بر اساس مشاهده آگهی خانه‌های فروشی موجود در اطراف بوستان ولایت، می‌توان گفت که ارزان‌ترین واحد مسکونی با قیمت هر مترمربع یک میلیون و ۷۳۹ هزار تومان و گران‌ترین با قیمت هر مترمربع ۳.۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منطقه‌ای که خانه ۷۰ میلیون تومانی هم دارد + جدول
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، بوستان ولایت نام بوستانی در جنوب غربی شهر تهران است که در محل قبلی فرودگاه قلعه‌مرغی ساخته شده و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تهران به شمار می‌رود، این بوستان در منطقه 19 شهرداری تهران واقع شده و با مناطق 17 و 16 شهرداری نیز هم مرز است.

    از محله‌های همسایه این بوستان می‌توان به محله‌های خانی‌آباد، شریعتی شمالی، زمزم، جوادیه و... اشاره کرد.

    به گزارش اقتصادنیوز، بر اساس مشاهده آگهی خانه‌های فروشی موجود در اطراف بوستان ولایت، می‌توان گفت که ارزان‌ترین واحد مسکونی با قیمت هر مترمربع یک میلیون و 739 هزار تومان و گران‌ترین با قیمت هر مترمربع 3.5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. بر این اساس، ارزان‌ترین واحد مربوط به واحدی 46متری و 18 سال ساخت در 10متری اول محله جوادیه و گران‌ترین مربوط به واحدی 67متری و دو سال ساخت در محله خانی‌آباد نو است.

    بر اساس قیمت کل واحد مسکونی نیز ارزان‌ترین مربوط به واحدی 35متری و 10 سال ساخت در خیابان امام یاری محله جوادیه است که با قیمت 70 میلیون تومان آگهی شده و گران‌ترین مربوط به واحدی 200متری و یک سال ساخت در خیابان ماهان محله خانی‌آباد است که با قیمت 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی