عصر بازار

نشست مدیران ارشد بیمه رازی و اعضای اتاق تبریز

عصر اعتبار- مدیر عامل و مدیران ارشد بیمه رازی در سفر به استان آذربایجان شرقی با مدیران واحد های تولیدی و صنعتی استان آذربایجان شرقی در محل اتاق تبریز دیدار کردند.

نشست مدیران ارشد بیمه رازی و اعضای اتاق تبریز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل اتاق بازرگانی، صمد حسن زاده رئیس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با اشاره به نقش مهمی که بیمه ها در سلامتی جامعه ایفاء می کند و ارتباط مستقیمی که با اعتماد سازی دارد پس می بایستی بیمه گران به نیاز ها بیمه ای جامعه توجه بیشتری داشته باشند.وی فلسفه بیمه را غیر از سایر بنگاههای اقتصادی دانست و افزود بیمه گران می توانند با اقدامات مناسب اعتماد ملی برای توسعه را ایجاد کنند.
    یونس مظلومی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره بیمه رازی با اشاره به اینکه بیمه رازی علاقمند به همکاری بیشتر با استان آذربایجان شرقی است، گفت: در حد توان برای نیل به این هدف فعالیت کرده ایم . وی اظهار امیدواری کرد که بیمه رازی بتواند نقش خود را به نحوه مناسبی  در استان آذربایجان شرقی ایفاد کند .
    وی با اشاره به این نکته که در 80 سال گذشته که صنعت بیمه ایجاد شده نقش وارد کننده خدمات بیمه ای را ایفاء کرده ایم افزود: در تلاش هستیم که نقش صادر کننده خدمات بیمه را متقابلاً با بیمه گرهای اروپایی را راه اندازی کنیم.
    قدس مدیر منطقه شمالغرب بیمه رازی گفت:  بیمه رازی از سال 82 جزء اولین بیمه های خصوصی به عنوان یک بیمه گر حرفه ای رسما شروع به فعالیت کرده است.
    وی با اشاره به اینکه به صورت تخصصی در تلاشیم که با بیمه های آتش سوزی، حمل و نقل ، ساختمان واشخاص و...  بتوانیم دغدغه های واحد های صنعتی و تولیدی را مرتفع سازیم، افزود: استراتژی بیمه رازی برد برد است و  تلاش می کنیم که منافع بیمه گذار را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی