عصر بازار

بیمه "ما" برگزیده نشان ویژه مدیریت روابط عمومی شد

عصر اعتبار- شرکت سهامی بیمه "ما" در دومین اجلاس توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی مفتخر به دریافت نشان ویژه مدیریت روابط عمومی در توسعه و اطلاع رسانی، ، لوح تقدیر و دو استاندارد بین المللی شد.

بیمه "ما" برگزیده نشان ویژه مدیریت روابط عمومی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در دومین اجلاس یک‌روزه مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی که با رویکرد ارتقای نقش تعاون و بخش خصوصی توسط اتاق تعاون ایران با حضور مسئولان بلندمرتبه وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی برگزار شد، بیمه "ما" توانست نشان ویژه مدیریت روابط عمومی در توسعه و اطلاع رسانی، استاندارد و جایزه بین ‏المللی (FCE- INSURANCE)انتخاب نخست مشتریان در خدمات ساختمان، استاندارد و گواهینامه بین المللی کیفیت برتر و لوح تقدیر  این همایش را از آن خود کند.

    بر اساس این گزارش در این اجلاس امیر حسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه "ما" به بیان نکاتی مهم در خصوص نقش بیمه در اقتصاد، صنعت و تولید کشور پرداخت.

    وی گفت:شرکت بیمه "ما" در سال 1390 تاسیس شده است و این شرکت هم اکنون بیش از 37 شعبه و باجه در سراسر کشور دارد و پس از 4 سال فعالیت توانسته است رتبه اول توانگری، بالاترین DPS  در میان شرکت‌های بیمه و بالاترین نرخ سود بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری  را کسب کند. همچنین امسال با 104 رتبه ارتقا در میان فهرست صد شرکت برتر قرار گرفته ایم.

    قربانی در ادامه اضافه کرد: بیمه نقشی اساسی در توسعه فعالیت‌های اقتصادی دارد. یکی از بیمه‌نامه‌هایی که در بیمه "ما" ارائه می شود و متاسفانه تا کنون مورد توجه صنعتگران قرار نگرفته است، تضمین کیفیت ساختمان است که کلیه عیوب ساختمان را پس از اخذ پایان کار به مدت 10 سال تحت پوشش قرار می دهد.

    معاون توسعه شبکه فروش و بازار بیمه "ما" در پایان با اشاره به آنکه ایجاد پوشش‌های بیمه‌ای برای فعالیت‌های حوزه ساختمان و حمل و نقل از ضروریات است تاکید کرد: بیمه نامه مهندسی ماشین آلات پیمانکاران، بیمه نامه متصدیان حمل و نقل و بیمه‌نامه باربری از دیگر بیمه‌نامه هایی است که تمامی فعالان عرصه حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی به آن نیازمندند. و توصیه می کنیم هیچ یک از دست اندرکاران حوزه اقتصاد، صنعت و تولید بدون اخذ بیمه نامه های مورد نیاز فعالیت‌های خود را آغاز نکنند.

    گفتنی است ایجاد فرصت هم اندیشی و تبادل دستاوردهای اجرایی در حوزه حمل و نقل، راه و صنایع وابسته، بررسی فرصت های پسا تحریم در صنعت حمل و نقل، راه، شهرسازی و ساختمان از دیگر محورها و اهداف این اجلاس بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی