عصر بازار

مدیر عامل بانک پارسیان خبر داد

۱۱۰۰ فقره از سپرده های تعاونی اعتباری ثامن الحجج پرداخت شد

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک پارسیان با اشاره به اینکه باز پرداخت طلب سپرده گذاران تعاونی اعتباری ثامن الحجج به عهده این بانک گذاشته شده است گفت: از روز گذشته بیش از ۱۱۰۰ فقره از وجوه سپرده گذاران این تعاونی پرداخت شد.

۱۱۰۰ فقره از سپرده های تعاونی اعتباری ثامن الحجج پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،کوروش پرویزیان مدیر عامل پارسیان گفت: همه شعب بانک پارسیان آماده همکاری با سپرده گذاران این موسسه اعتباری هستند و در این باره هماهنگی کاملی وجود دارد.
    وی افزود: طبق زمانبندی که اعلام شده است از روز گذشته بازپرداخت سپرده گذاران تا سقف 30 میلیون ریال آغاز شده که تعداد پرشماری از مشتریان این تعاونی در همین سقف سپرده قرار دارند.
    وی افزود: از روز سوم اسفند بازپرداخت سپرده گذارانی که تا سقف 50 میلیون ریال در این تعاونی سپرده گذاری کرده اند شروع خواهد شد.
    وی گفت: از روز 10 اسفند نیز بازپرداخت سپرده مشتریانی که تا سقف 100 میلیون ریال در این موسسه سپرده داشته اند آغاز خواهد شد.
    مدیرعامل بانک پارسیان افزود: براساس آمار اولیه حدود 900 هزار سپرده گذار که بیش از 70 درصد مشتریان این موسسه را تشکیل می دهند تا سقف 10 میلیون ریال سپرده داشتند که فرایند باز پرداخت آنها تشریح شد.
    وی گفت: پیش بینی ما این است که از نظر ریالی مجموع سپرده های نزد این تعاونی 12 هزار میلیارد ریال است که براساس هماهنگی بانک مرکزی وجوه آن ازجانب بانک پارسیان به مشتریان پرداخت خواهد شد.
    پرویزیان افزود: بازپرداخت این وجوه زمان پایانی ندارد و ما در این بازه هیچ محدودیتی قائل نیستیم و از مشتریان می خواهیم با آرامش و مراجعه به شعب بانک پارسیان وجوه خود را دریافت کنند.
    وی گفت: مشتریانی که بیش از 100 میلیون ریال در این موسسه سپرده داشته اند منتظر اطلاعیه بعدی بانک پارسیان باشند و در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.
    مدیر عامل بانک پارسیان گفت: همچنین در مناطقی که تعداد مشتریان این موسسه زیاد است باجه های سیار پیش بینی کرده ایم تا مشتریان این موسسه در دریافت وجوه خود کمترین مشکل را داشته باشند.
    پرویزیان خطاب به مشتریان موسسه تعاونی اعتبار ثامن الحجج افزود: برای دریافت وجوه خود ابتدا باید به شعب این موسسه مراجعه و فرم مخصوص را با دقت کافی تکمیل و تحویل مسولان شعبه بدهند تا مسئولان شعبه این فرم تکمیل شده را همراه با دفترچه سپرده باطل شده در یک پاکت قرار داده و تحویل مشتری دهند و مشتری آنرا به یکی از شعب بانک پارسیان تحویل دهد تا مسئولان شعبه پس از تایید مدارک و تصدیق آن با فرم مخصوصی که از بانک مرکزی در اختیار آنان قرار داده شده وجوه مشتریان این تعاونی را باز پرداخت کنند.
    وی از مشتریان تعاونی اعتباری ثامن الحجج خواست هنگام مراجعه به شعب خود و شعب بانک پارسیان مدارک هویتی نظیر شناسنامه و کارت ملی و دفترچه سپرده را همراه داشته باشند.
    مدیر عامل بانک پارسیان افزود : امیدواریم هر چه زودتر همه موسسات مالی غیر مجاز ساماندهی شود و فضای اقتصادی کشور به آرامش و نظم جدیدی برسد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی