عصر بازار

شهرداری تهران به بانک قرض الحسنه رسالت پیوست

عصر اعتبار- بانک قرض الحسنه رسالت و شهرداری تهران همکاری دو جانبه خود را توسعه و تفاهم نامه ای را منعقد نمودند.

شهرداری تهران به بانک قرض الحسنه رسالت پیوست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، طی نشستی مشترک با حضور محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و محمد علی عفتی داریانی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تفاهم نامه ای امضا و مبادله شد.
    این قرارداد همکاری به منظور توسعه سنت نیکوی قرض الحسنه و همچنین اعطای تسهیلات بدون بهره به کارکنان شهرداری تهران بسته شد.
    بر اساس این گزارش، موضوع تفاهم نامه، افتتاح حساب توسط شهرداری تهران نزد بانک قرض الحسنه رسالت و ارائه خدمات بانکی از جمله اعطای تسهیلات قرض الحسنه به افراد معرفی شده از طرف این ارگان و براساس مفاد تفاهم نامه و ضوابط و مقررات بانک است.
    پیرو این تفاهم نامه، بانک مطابق قوانین و مقررات جاری خود نسبت به ارائه تمامی خدمات بانکی اعم از افتتاح حساب جاری یا پس انداز، صدور کارت بانکی عضوشتاب ، صدور دسته چک و... به شهرداری و کارکنان آن اقدام می نماید.
    همچنین شهرداری تهران نسبت به افتتاح حساب و تمرکز منابع مالی خود و حتی الامکان نسبت به واریز حقوق کارکنان به حساب این بانک عمل می کند.

    این تفاهم نامه در 5 ماده و 20 بند به امضای طرفین رسید.
    گفتنی است پیش از این اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران در راستای گسترش همکاری با بانک قرض الحسنه رسالت تفاهم نامه ای را به امضا رسانده بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی