عصر بازار

بانک رفاه کارگران به شبکه بانکی بین المللی متصل می شود

عصر اعتبار- متعاقب رفع محدودیت های بین المللی برای شبکه بانکی کشور، بانک رفاه کارگران نیز ضمن برقراری شبکه سوئیفت روابط کارگزاری خود با بانک های بین المللی را از سر می گیرد.

بانک رفاه کارگران به شبکه بانکی بین المللی متصل می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک در جلسات مختلف و انجام هماهنگی های لازم با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان سوئیفت، نسبت به ارسال مدارک لازم برای نهادهای ذی ربط داخلی و همچنین سازمان جهانی سوئیفت اقدام کرده و آماده است تا طی چند روز آینده به صورت رسمی و ازطریق این سامانه، زمینه های حضور و درخشش مجدد نام بانک رفاه کارگران را درعرصه بانکداری بین المللی فراهم آورد و فصل جدیدی را در روابط خارجی خود آغازکند.
    همچنین در همین راستا این بانک اقدام به برگزاری جلسات متعدد و انجام مکاتبات لازم با تعداد زیادی از بانک های کارگزار خارجی کرده است تا مقدمات لازم را به منظور برقراری مجدد روابط کارگزاری با تبادل اسناد کنترلی، فرم های شناسایی مشتریان(KYC)، تکمیل فرم های مبارزه باپولشوئی (AML )و.... فراهم کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی