عصر بازار

از سوی شبکه بهینه‌کاوی ایران صورت گرفت؛

قدردانی از تجربه موفق راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر

عصر اعتبار- تجربه موفق بانک شهر در "راه‌اندازی پروژه پیشخوان‌های شهرنت" از سوی شبکه بهینه‌کاوی ایران، شایسته تقدیر شناخته شد.

قدردانی از تجربه موفق راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دومین مسابقه ملی بهینه کاوی در هفتمین جشنواره ملی بهره‌وری با حضور بیش از 360کارشناس برگزار و برگزیدگان این مسابقه با تایید کمیته علمی جشنواره معرفی شدند.
    در این مراسم و پس از بررسی‌‌های صورت گرفته توسط کمیته علمی جشنواره ملی بهره‌وری، تجربه موفق بهینه‌کاوی بانک شهر با عنوان پروژه "راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت"، در سطح سپاس‌نامه مورد تقدیر قرار گرفت.
    شبکه بهینه کاوی ایران، وظیفه دارد به منظور توسعه رویکرد استفاده از ابزار بهینه‌کاوی(Bench marketing) و تمرکز بر روی به اشتراک گذاشتن تجارب موفق و یادگیری از بهترین عملکردها، توان یادگیری، خلاقیت و نوآوری بنگاههای اقتصادی را افزایش داده و فرهنگ رفتار متواضـعانه و خردمندانه در پذیرفـتن برتری دیگران در یک موضـوع خاص و یادگیری در ارتباط با آن موضوع را ترویج کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی