عصر بازار

رضایی به عصر اعتبار خبر داد:

رتبه اول تعداد سهامداری به موسسه اعتباری کوثر رسید

عصر اعتبار- مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر گفت: این موسسه پولی و مالی توانست در سال جاری از نظر تعداد سهامداری، رتبه اول را کسب کند.

رتبه اول تعداد سهامداری به موسسه اعتباری کوثر رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴:۰۰

    عیسی رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به دستاوردهای این موسسه در صنعت بانکداری کشور به پایگاه خبری عصر اعتبار اعلام کرد:  این موسسه با میزان تقسیم سود، در بین شرکت ها از نظر تعداد سهامداری در رتبه اول قرار گرفت.
    وی با مد نظر قرار دادن برنامه های آتی این موسسه اعتباری افزود: بنا است تا در طی ماه های آینده برنامه ای را اجرایی سازیم که نرخ جذب سپرده گذاری مردم و تسهیلات پرداختی افزایش یاید.
    رضایی  افزایش  تعداد شعب موسسه اعتباری کوثر را هدفمند و بر اساس فرمول دانست و گفت:  برخی از بانک ها و موسسات  برای احداث شعب در اقصی نقاط کشور و حتی سطح بین الملل، امکانات  و بودجه ای ویژه دارند به طوری که توسعه شعب  در زمره فعالیت های تبلیغاتی  آنان به شمار می رود.
    وی ادامه داد:  توسعه شعب در این موسسه اعتباری بر اساس توجیه مالی و سودآوری بوده و به هر نقطه ای که توجیه اقتصادی داشته باشد ورود پیدا می کند.
    مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر جایگاه این موسسه را در نظام بانکی کشورمان مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این موسسه توانست در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه نزد مردم جایگاهی ویژه داشته باشد و در نظام بانکی نیز به ارتقاء رتبه توانگری دست یابد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی