عصر بازار

بازدید رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران از مدیریت شعب استان اصفهان

عصر اعتبار- مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران که به‌همراه دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی برای افتتاح پروژه‌های ارتباطی استان اصفهان به این استان سفر کرده بود پس از افتتاح پروژه‌ها و حضور درجلسه شورای اداری این استان از واحدهای ستادی پست بانک استان بازدید و طی نشستی عملکرد هریک از شعب را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران از مدیریت شعب استان اصفهان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی در ابتدای این نشست ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: ظرفیت این استان بسیار بالاست و کارکنان پرتلاش و متعهدی در این مجموعه مشغول هستند.
    حسن‌زاده در ادامه ضمن اشاره به مسائل و مشکلات بانک عنوان کرد: همه مسائل از جمله موضوع نرم‌افزارهای بانک مرتفع شده و قطعاً با همت و تلاش همه کارکنان، امسال روند رو به رشد خوبی خواهیم داشت و باید با توسعه بانکداری الکترونیک به دنبال سودآوری غیرعملیاتی باشیم.
    رئیس هیأت مدیره تصریح کرد: در دل ICT کشور قرار گرفته‌ایم و یکی از متولیان تأمین نیازهای مالی حوزه IT هستیم و با ورود به عرصه بانکداری تخصصی این حوزه می‌توانیم منابع خوبی جذب کنیم.
    بهزاد امیریان مدیرشعب استان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد استان گفت: با توجه به پیگیری‌های متعدد، تمامی حساب‌های دهیاری‌های استان به باجه‌های نمایندگی پست‌بانک در روستاها منتقل شده می شود.
    همچنین در این نشست هریک از رؤسای شعب، دیدگاه و نظرات خود را درخصوص ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات به مشتریان بیان داشتند.
    گفتنی است: نشست دیگری با حضور دکتر براری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان درمجلس شورای اسلامی، مهندس حسن‌زاده، حسین مهری مدیرعامل پست و مسئولان و کارکنان پست استان برگزار شد فولادگر گفت: پست‌بانک‌ایران خدمات خوبی در روستاها و مناطق دور افتاده ارائه می‌کند و مستلزم حمایت مسئولان است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو