عصر بازار

پیام تسلیت مدیرعامل بانک دی در پی درگذشت والده حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک دی با صدور پیامی درگذشت والده مکرمه حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل بانک دی در پی درگذشت والده حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این پیام با اشاره به درگذشت والده مکرمه حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی در آستانه فاطمیه آمده است: اعتمادبخش‌ترین و تاثیرگذارترین کلمات هم نمی‌توانند فقدان مادر را تسکین دهند تنها رضا به رضای الهی است که می‌تواند هر قلب جریحه‌دار شده و داغداری را آرامش دهد. ارتحال والده مکرمه حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت می‌گویم.

    خداوند روح آن مرحومه را قرین رحمت خویش نماید و با اولیای الهی و شهیدان محشور سازد و به حضرتعالی و سایر بازماندگان محترم صبر عنایت فرماید.

    بر اساس این گزارش مراسم تشییع پیکر مطهره این مادر مومنه صبح روز دوشنبه 19 بهمن ماه ساعت 8 و 30 دقیقه از مسجد الانبیاء واقع در خیابان پیروزی، خیابان ششم نیروی هوایی به سمت بهشت زهرا (س) انجام می‌شود.

    همچنین مراسم ختم آن مرحومه نیز عصر روز سه‌شنبه 20 بهمن ماه از ساعت 15 تا 17 در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین برگزار می‌شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی