عصر بازار

مدیرعامل بیمه معلم اعلام کرد

آغاز پوشش بیمه‌ای کشتیرانی

عصر اعتبار- مدیرعامل بیمه معلم گفت: این شرکت بیمه ای با رفع تحریم‌ها به زودی پوشش بیمه‌ای کشتیرانی را مجددا آغاز می‌کند.

آغاز پوشش بیمه‌ای کشتیرانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمدابراهیم تحسیری در خصوص برنامه بیمه معلم بعد از لغو تحریم ها گفت: بیمه معلم طی 4 سال تمامی اقدامات پی اند دی کشتیرانی را انجام می داد ولی در 2 سال گذشته تحت تحریم اتحادیه اروپا قرار گرفت و ارتباط کاری آن قطع شد.

    وی ادامه داد: خوشبختانه در اردیبهشت امسال و با شکایت بیمه معلم به دادگاه اتحادیه اروپا، تحریم بیمه معلم برداشته شد و دادگاه اتحادیه اروپا بیمه معلم را تبرئه کرد بر این اساس بیمه معلم مجددا فعالیت خود را در حوزه کشتیرانی آغاز می کند و به زودی پوشش بیمه ای کشتی ها از سوی بیمه معلم آغاز می شود.

    تحسیری ادامه داد: علاوه بر این با لغو تحریم‌های بین‌المللی شرکتهای بیمه خارجی شروع به مذاکره با شرکتهای ایرانی کرده‌اند، اما اکنون مانند 8 سال گذشته به صورت جدی به شرکتهای بیمه خارجی نیازی نداریم ولی در خصوص بیمه اتکایی با آنها قطعا همکاری خواهیم کرد و از آنها کمک می گیریم ولی مانند سال‌های گذشته نیست که واقعا به آنها احتیاج داشته باشیم.

    وی خاطرنشان کرد:بیمه معلم در تمامی رشته ها اعم از اموال و اشخاص فعالیت کرده و با توجه به ارتباط خوبی که با وزارت آموزش و پرورش دارد طرح های جدیدی به وزارتخانه ارائه می کند تا هم فرهنگ سازی شود و هم برای دانش آموزان کارهای جدیدی ارائه شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی