عصر بازار

جنجالی ترین طلاق دنیای فوتبال یک میلیارد دلار آب می خورد

عصر اعتبار- اخبار مربوط به جدایی دیوید بکام اسطوره فوتبال انگلیس از همسر نامدارش یعنی ویکتوریا بکام روز به روز به واقعیت بیشتر نزدیک می شود.

جنجالی ترین طلاق دنیای فوتبال یک میلیارد دلار آب می خورد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اساس گزارش های منابع مختلف بریتانیایی دیوید بکام و همسرش ویکتوریا بکام در آستانه جدایی از یکدیگر قرار گرفته اند. زندگی مشترک آنها قرار است پس از 16 سال به پایان برسد این در حالی است که آنها چهار فرزند چهار ساله تا 16 ساله دارند.

    بر طبق آخرین اخبار، مراحل طلاق این زوج مشهور بریتانیایی در سکوت خبری کامل پیش می رود و تا امروز هیچکدام از آنها درباره جزئیات این اتفاق صحبت نکرده اند. در صورت جدایی این زوج مشهور و خبرساز طلاق آنها هزینه یک میلیارد دلاری در اثر جابجایی اموال در پی خواهد داشت.

    این زوج در سال های گذشته مشکلات فراوانی با یکدیگر پیدا کرده بودند که خیانت های دیوید بکام دلیل اصلی آنها بود. ویکتوریا زمانی گفته بود که با یک آدم بی مسئولیت ازدواج کرده است.

    ویکتوریا بکام اخیرا به تنهایی به نیویورک سفر کرده که این اتفاق شایعات طلاق را باز هم پررنگ تر کرده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی