عصر بازار

توضیحات بیمه مرکزی به گزارش روزنامه "شهروند"

عصر اعتبار- روزنامه شهروند در گزارشی در مورد عوارض پرداختی صنعت بیمه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مطالبی به رئیس کل بیمه مرکزی نسبت داده بود که به شرح زیر اصلاح گردید. متن توضیحات بیمه مرکزی به روزنامه "شهروند" :

توضیحات بیمه مرکزی به گزارش روزنامه "شهروند"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، متن این پیام به شرح زیر می باشد.

    جناب آقای عبدالرسول وصال
    مدیر مسئول محترم روزنامه شهروند

    با سلام و احترام؛
        پیرو درج گزارشی با عنوان "قانون گریزی بنگاه های بیمه ای/ طلب 600 میلیارد تومانی بیمارستان های دولتی از بیمه های تجاری" در تاریخ 18 بهمن 94 به نقل از رئیس کل بیمه مرکزی با استناد به خبرگزاری تسنیم مبنی بر "بیمارستان ها و مراکز بهداشتی دولتی هنگام پذیرش بیماران اورژانسی بعضاً شیطنت هایی می کنند" توضیحات زیر ارسال می شود. خواهشمند است مطابق قانون مطبوعات در اولین شماره و در همان صفحه نسبت به درج مطلب ذیل اقدام شود.
    بر اساس فایل صوتی نشست خبری سیزدهم بهمن 94 رئیس کل بیمه مرکزی با اصحاب رسانه، در هیچ کجای سخنان ایشان از عبارت غیر واقع "بیمارستان های دولتی هنگام پذیرش بیماران اورژانسی بعضاً شیطنت می کنند" استفاده نشده است و طبق پیگیری های بعمل آمده از خبرگزاری تسنیم نیز اظهار داشتند که این عبارت، سخن رئیس کل بیمه مرکزی نبوده و بر اساس تحلیل خبرنگار رسانه مذکور بیان شده است. متأسفانه در گزارش روزنامه شهروند تحلیل خبرنگار خبرگزاری تسنیم بصورت نقل و قول مستقیم از سوی رئیس کل بیمه مرکزی درج گردیده که خلاف واقعیت است.
    اخلاق حرفه ای ایجاب می کند که رسانه ها همچون گذشته در انعکاس سخنان مسئولان خدمتگزار نظام، امانتدار باشند تا فضای تعامل و تضارب آرا و تعاطی افکار، آسیب نبیند و اعتماد بین مسئولان کشور و رسانه ها بیش از پیش مستحکم تر و از برخی اظهارات شتابزده ناشی از انعکاس غیر واقعی خبر نیز پیشگیری شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو