عصر بازار

۵۰ هزار تومان جریمه نقدی برای نگهداری سگ در خانه

عصر اعتبار- جلسه شورای شهر کرمان شامگاه یکشنبه با حضور برخی از رؤسای سازمان‌های شهرداری کرمان در خصوص لوایح عوارضی سازمان‌های مختلف شهرداری کرمان برگزار شد. در این جلسه از شورای شهر کرمان مصوب شد در صورت نگهداری گوسفند در محدوده شهر فرد متخلف یک صد هزار تومان جریمه پرداخت کرده و دام ها به دامپزشکی منتقل خواهند شد، همچنین در صورت نگهداری سگ در خانه فرد متخلف موظف به پرداخت ۵۰ هزار تومان جریمه نقدی می باشد.

۵۰ هزار تومان جریمه نقدی برای نگهداری سگ در خانه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از پیام ما، معاون فنی عمرانی شهردار کرمان با اشاره به اتمام پروژه زیر گذر گنبد جبلیه تا پایان سال جاری گفت: مسیر شمالی زیرگذر گنبد جبلیه بازگشایی و ترافیک در این مسیر روان شده است. همچنین دو رمپ شرق و غرب نیز در حال اجرا می باشد. محمدرضا فرقانی گفت: ساخت تقاطع غیرهم‌سطح شهید الله‌دادی نیز با اجرای 84 شمع تا کنون پیشرفت 14 درصدی داشته است. وی افزود: در تقاطع شهدای حرم با اجرای 166 شمع، 10 فونداسیون و 12 پایه، 57 درصد پیشرفت داشته است. همچنین پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای خلبان 87 درصد در اجرای شمع ها پیشرفت داشته است. فرقانی با اشاره به پیشرفت 20 درصدی پروژه‌ی زیرگذر آزادی تصریح کرد: شمع‌ریزی خیابان استقلال با 87 درصد، پیشرفت و شمع شیبراه بلوار جمهوری‌اسلامی به استقلال نیز به‌طور کامل ریخته شده است. معاون فنی عمرانی شهردار کرمان افزود: 12 درصد از شمع‌های خیابان استقلال ریخته شده است، کار شمع ریزی در خیابان بهمنیار به دلیل عمق 42 متری سخت است، اما با این حال 25 شمع اجرا شده است. گفتنی است در پایان اعضای شورای شهر کرمان با اشاره به نزدیک شدن به 22 بهمن سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی، از مردم کرمان برای حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دعوت کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی