عصر بازار

رشد چشمگیر امروز شاخص بورس

روزی که ۸۷ درصد از نمادهای بورس مثبت بودند

عصر اعتبار- امروز سه‌شنبه بیستم بهمن‌ماه شاخص بورس و اوراق بهادار ۲۴۱۵ واحد رشد کرد و بیش از۸۷ درصد از نمادهای بورسی با افزایش قیمت همراه بودند.

روزی که ۸۷ درصد از نمادهای بورس مثبت بودند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار ، شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات امروز، با 2415 واحد افزایش در ارتفاع 78 هزار و 199 واحدی ایستاد. همچنین بیش از 87 درصد از نمادهای بورسی امروز را با افزایش قیمت پشت سر گذاشتند. حجم معاملات بورس به استثنا معاملات بلوکی به 3338 میلیون سهم، ارزش معاملات به 680 میلیارد تومان و ارزش بازار به 335 هزار میلیارد تومان رسید. به این ترتیب بیشترین اثر مثبت بررشد شاخص نیز توسط نمادهای فارس، اخابر، همراه، وغدیر، تاپیکو، فولاد و رمپنا رقم خورد.
    در پایان معاملات روز جاری، سه صنعت بانک‌ها و موسسات اعتباری، خودرو و ساخت قطعات و محصولات شیمیایی به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. نماد معاملاتی وبصادر نیز در پایان معاملات روز جاری رکوردار بیشترین ارزش و حجم معاملات در گروه بانکی بوده است.
    شاخص کل فرابورس نیز در پایان معاملات امروز، با 13 واحد افزایش در رقم 828 واحدی قرار گرفت. همچنین بیش از 88 درصد از نمادهای فرابورسی امروز را با افزایش قیمت پشت سر گذاشتند. حجم معاملات فرابورس به استثنا معاملات بلوکی به 362 میلیون سهم، ارزش معاملات به 94.7 میلیارد تومان و ارزش بازار به 57 هزار میلیارد تومان رسید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی