عصر بازار

برگزاری همایش دوروزه مدیران و کارکنان انتظامی بانک ملی ایران

عصر اعتبار- به منظور ارتقای سطح آگاهی پرسنل انتظامی در امور حفاظتی همایش دوروزه‌ای تحت عنوان همایش انتظامی با حضور عبداله‌زاده مدیر امور حراست ، معقول رئیس اداره کل حراست، پورمظاهری رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی و رواقی رئیس اداره کل حفاظت اسناد، رایانه‌ها و شرکت‌ها در سالن همایش حافظ ادارات مرکزی برگزار شد.

برگزاری همایش دوروزه مدیران و کارکنان انتظامی بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیر امور حراست بانک در این همایش که 60 نفر از معاونان انتظامی، مسئولان دفاتر حراست و افسران نگهبان ادارات امور شعب سراسر کشور نیز حضور داشت، ابراز داشت : خداوند را شاکریم که در همه اتفاقات و ناملایماتی که پس از انقلاب و در زمان جنگ و حتی بعد از جنگ به وقوع پیوست، ما را از گزند دشمنان مصون داشت و روز به روز به انقلاب ما عزت بیشتری بخشید و امروز وظیفه ماست که با تمام توان و وجود از این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است، به خوبی پاسداری کنیم.
    وی افزود: وظیفه حراست، شناسایی و مقابله با تهدیدات و در نهایت خنثی کردن آن‌ها می‌باشد و وظیفه همه همکاران و کارکنان است که با هوشیاری و درایت، حراست را در این راه یاری دهند و همه باید با یاری و کمک یکدیگر در جهت حفظ بانک و پیشبرد اهداف آن بکوشیم.
    معقول نیز در سخنان خود ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: بی‌شک عرصه‌های مختلف خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، عطیه‌ای الهی بوده و برهمه ما واجب است تا قدر این نعمت را بدانیم و برای حفظ این نظام که به فرموده حضرت امام(ره) از اوجب واجبات است، تلاش کنیم.
    وی افزود: امروز ما به نیروهایی نیازداریم که هدفمند، کارآمد، با نشاط و توانمند در عرصه‌های مختلف و آگاه به رویدادهای سیاسی روز باشند.
    پورمظاهری نیز در ادامه همایش با بررسی وضعیت اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی، گزارشی را در این خصوص ارائه نموده و به آسیب شناسی و بررسی مسائل و موضوعات مربوطه به یگان‌های حفاظت فیزیکی واحدها پرداخت و راهکارهایی را جهت بهبود و اثربخشی بیشتر فعالیت نیروهای شاغل در این ادارات ارائه کرد.
    وی ضمن تشریح عملکرد نیروهای حفاظت فیزیکی و فنی با عنوان اینکه واحد انتظامات متولی نظم، امنیت و کیان بانک است، بر کار مشارکتی و همفکری به منظور رفع مسائل تأکید کرد.
    در ادامه افسران نگهبان نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص ارتقای امنیت بانک و .... مطرح کردند.
    رواقی نیز در سخنان خود گفت: وظیفه همه نیروهای انتظامی، ایجاد نظم و امنیت و حراست از کیان بانک بوده و در این راستا همه باید در هر جایی که هستیم، حضوری مؤثر و مفید داشته باشیم تا بتوانیم به درستی ادای تکلیف کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی