عصر بازار

از سوی دولت آمریکا پیشنهاد شد

بودجه ۴.۱ تریلیون دلاری آمریکا برای سال آینده

عصر اعتبار- رئیس جمهوری آمریکا بودجه ۴.۱ تریلیون دلاری این کشور برای سال مالی ۲۰۱۷ را پیشنهاد کرد.

بودجه ۴.۱ تریلیون دلاری آمریکا برای سال آینده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا بودجه 4.1 تریلیون دلاری این کشور برای سال مالی 2017 را پیشنهاد کرد.

    اوباما، رئیس جمهور دموکرات که ژانویه آینده کاخ سفید را ترک می کند، تلاش کرده تا چشم انداز مالی و سیاسی آمریکا را بر اساس سرمایه گذاری در زیرساخت ها، امنیت سایبری، آموزش و رشد فرصت های شغلی تنظیم کند.

    در بودجه پیشنهادی همچنین بیش از 11 میلیارد دلار به وزارتخانه های دفاع و امور خارجه برای مبارزه با تروریزم و به اصطلاح برقراری ثبات در سوریه اختصاص داده شده است.

    اما این طرح پیشنهادی هنوز یک سند سیاسی اولیه است و بعید به نظر می رسد با استقبال کنگره که اکثریت آن در اختیار جمهوریخواهان است مواجه شود.

    پل رایان، رئیس جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا این طرح را «دستورالعملی برای رشد دولت فدرال به هزینه قشر سخت کوش آمریکا» توصیف کرد.

    پس از کسری بودجه 616 میلیارد دلاری بودجه امسال آمریکا که در 30 سپتامبر به پایان می رسد، انتظار می رود بودجه سال 2017 با کسری بودجه 503 میلیارد دلاری مواجه شود.

    دولت آمریکا قصد دارد کسری بودجه خود را در طی 10 سال به میزان 2.9 تریلیون دلار کاهش دهد که عمدتا مبتنی بر کاهش بخشودگی های مالیاتی ثروتمندان، صرفه جویی های جدید در بخش درمان، و این فرض است که اتخاذ سیاست هایی در اصلاحات در زمینه مهاجرت و دیگر حوزه ها موجب افزایش رشد اقتصادی خواهد شد.

    اوباما در کاخ سفید پس از دیدار با مشاوران امنیت ملی در زمینه امنیت سایبری به خبرنگاران گفت: «بودجه ای که امروز منتشر می کنیم انعکاس دهنده اولویت های من و اولویت هایی است که من معتقدم به پیشبرد امنیت و رفاه در آمریکا در سال های آینده کمک خواهد کرد.»

    «این طرح کسری بودجه را کاهش می دهد. این طرح شامل صرف جویی های هوشمندانه در زمینه درمان، مهاجرت و اصلاحات مالیاتی است.»

    بودجه پیشنهادی 19 میلیارد دلار  به سرمایه گذاری در زمینه امنیت سایبری در بدنه دولت آمریکا اختصاص خواهد داد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو