عصر بازار

معاون اداری و توسعه منابع انسانی بانک شهر؛

تشکیل کانون ارزیابی و توسعه رؤسای جوان بانک شهر

عصر اعتبار- معاون اداری و توسعه منابع انسانی بانک شهر از تشکیل کانون ارزیابی و توسعه رؤسای جوان شعب تهران و کرج خبر داد.به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، سیدحسین مظلوم، معاون اداری و توسعه منابع انسانی این بانک با بیان این مطلب گفت: کانون ارزیابی، مجموعه‌ای از فعالیت‌های استاندارد ارزیابی رفتار است که بر اساس ورودی‌های متعدد صورت می‌پذیرد و در این فعالیت‌ها، چندین مشاهده‌کننده آموزش‌دیده به فعالیت ارزیابی می‌پردازند و تکنیک‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تشکیل کانون ارزیابی و توسعه رؤسای جوان بانک شهر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار»، مظلوم با بیان اینکه در کانون ارزیابی و توسعه بانک شهر، شرکت‌کنندگان مطابق با مدل شایستگی با تمرین‌های ایفای نقش (ملاقات با مشتری)، بحث گروهی، کار تیمی، مصاحبه شایستگی‌محور، تست شخصیت، آزمون سبک مدیریت و آزمون تفکر تحلیلی توسط ارزیابان مجرب حوزه بانکی مورد سنجش قرار می‌گیرند، گفت: پس از اجماع نظرات ارزیابان، نقاط قوت و قابل بهبود هر یک از کارکنان استخراج و متناسب با آن گزارش مربوطه در دو حوزه فردی و سازمانی تهیه می‌شود و با توجه به رویکرد توسعه در فرآیند ارزیابی، مطابق با نقاط قابل بهبود ارزیابی‌شوندگان برنامه توسعه توسط مدیریت امور آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی طراحی و اجرا خواهد شد.
    به گفته وی نتایج کانون‌های ارزیابی و توسعه در استعدادیابی برای انتصاب افراد در مشاغل کلیدی، تعیین و تشخیص نیازهای افراد برای پرورش و تکمیل شایستگی‌ها، جابجایی افقی یا عمودی کارکنان در بانک و همچنین آموزش مستقیم رفتارها و مهارت‌های مورد نیاز افراد به‌کار گرفته می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی