عصر بازار

عجیب ترین مشاغل دنیا؛

درآمد هفتگی ۷۰ میلیون تومان با خوابیدن!

عصر اعتبار- در دنیا مشاغل زیادی وجود دارند که شاید با شنیدن اسم آن ها بخندید، اما باور کنید از هر چیزی می توان پول درآورد حتی اگر آن چیز خواب و استراحت شما باشد.

درآمد هفتگی ۷۰ میلیون تومان با خوابیدن!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شاید برایتان خنده دار باشد اما این یک مطلب کاملا جدی است. همین دوروبر خودمان آدم هایی زندگی می کنند که صاحب مشاغلی عجیب هستند. اغلب این مشاغل خنده دار به نظر می رسند اما خیلی ها به صورت کاملا جدی آنها را انجام می دهند.

    نگهداری از پاندا
    آیا تا به حال فکر کرده‌اید چگونه می‌توان با یک کار آسان به درآمد 32 هزار دلار در سال رسید؟ شاید جالب باشد بدانید که نگه داری از پانداها در چین می تواند شما را به یک همچنین درآمدی برساند.

    در مرکز نگه داری و تحقیقات بر روی پانداها در چین برخی از کارمندان آنها فقط وظیفه نگه داری از پانداها را دارند و باید 365 روز سال خود را با این موجودات دوست داشتنی سپری کنند افرادی که مایل به داشتن چنین شغلی هستند باید دارای حداقل 22 سال سن و داشتن اطلاعات کافی راجع به  پانداها باشند.

    ---------------


    استاد اسباب بازی لگو
    دانشگاه کمبریج به همراه بنیاد لگو دست به همکاری جالبی زدند و آنها به دنبال یافتن افرادی مناسب برای شرکت لگو هستند، به تازگی دانشگاه کمریج پذیرفته اند که در راه اندازی یک مرکز تحقیقات و توسعه در زمینه ساخت انواع اسباب بازی لگو با آنها همکاری کنند و افراد مناسب را در آنجا استخدام کند و جالب است بدانید  افرادی که به عنوان پروفسور لگو دراین مرکز شروع به فعالیت می‌کنند و می‌توانند درآمدی معادل 4 میلیون دلار در سال داشته باشند و وظیفه آنها تحقیق و توسعه در مورد علایق کودکان و شرایط بنیاد لگو در مقابل رقبا است.

    ---------------

    دکترا تخصصی شکلات شناسی
    دانشمندان و طرفداران فرصت این را دارند که بتوانند در زمینه شکلات در مقطع دکترا به ادامه تحصیل بپردازند. آنها باید بیشتر در زمینه‌های  بخش مهندسی شیمی و بیوتکنولوژی تحقیق کنند و وظیفه آنها بهتر کردن طعم شکلات‌ها و بهبود کیفیت این ماده غذایی پر ارزش است و از این راه می‌توانند درآمد بسیار زیادی را کسب کنند.

    ---------------

    خوابیدن
    درو لاوینسکی 28 ساله یک شغل جالب و نا معمول دارد که علاوه بر کمک به عمل می‌تواند برای ردآمد خوبی به همراه داشته باشد. در سال 2014 لاوینسکی بخشی از یکی از برنامه‌های تحقیقاتی ناسا بود که در مدت یک هفته درآمدی برابر 18 هزار دلار برای او به همراه داشت.

    طبق پروژه‌ی ناسا او باید به مدت 70 روز دراز بکشد یا بخوابد و از جای خود بلند نشود و هدف از این کار کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت استخوان‌ها و عضلات فضا نوردان در فضا بود این شغل آنقدر برای او جذاب بود که لاوینسکی شغل خود را رها کرد و به انجام پروژه‌های تحقیقاتی به ناسا پیوست و از این کار بسیار راضی است او برای بدست آوردن این شغل 25 هزار نفر را پشت سر گذاشتند .

    ---------------
    خریدار اتومبیل فراری
    مارسل ماسینی یک فرد شناخته شده در میان کلکسونر های خودرو است و دلیلش این است او تعداد بسیار زیادی از این اتومبیل‌ها ایتالیایی را تحت تملک خود دارد در واقع شغل او خرید اتومبیل‌های فراری است شغلی که شاید بسیار جالب به نظر بیاید. ماسینی پول زیادی برای خرید این اتومبیل‌های خود خرج می‌کند البته بعد از فروش آنها درآمد عالی کسب می‌کند او برای خرید یکی از اتومبیل‌های کلاسیک خود مبلغی برابر یک میلیون دلار پول پرداخت مبلغی برابر یک میلیون دلار پول پرداخت کرده است.

    ---------------

    میزبان تخت هتل
    در گذشته در بریتانیا شغل عجیبی وجود داشت که در فصول زمستان و پاییز رواج بسیار زیادی داشت که البته این کار بیشتر برای افراد ثروتمند و اشراف زادگان انجام می‌شد. جالب است بدانید که این شغل یعنی "گرم کردن رختخواب" هنوز در برخی از هتل‌های این کشور رواج  دارد یعنی برخی برای گرم کردن رختخواب شما حقوق دریافت می‌کنند واین کار به این صورت است که آنها 30 دقیقه  قبل از خوابیدن شما به رختخواب شما می‌روند و آنجا را برای شما گرم می‌کنند

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی