عصر بازار

دادستان پردیس خبر داد:

کلاهبرداری خانوادگی از خریداران مسکن مهر

عصر اعتبار- دادستان عمومی و انقلاب پردیس از دستگیری متهم اصلی پرونده کلاهبرداری از خریداران مسکن مهر این شهرستان خبر داد و گفت: اعضای این باند به صورت خانوادگی با جعل اسناد یک خانه را به چند نفر می‌فروختند.

کلاهبرداری خانوادگی از خریداران مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش «عصر اعتبار» به نقل از میزان ،حیدر فتاحی، از دستگیری متهم اصلی پرونده کلاهبرداری از خریداران مسکن مهر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در سال 94 در شهرستان پردیس (شرق تهران) واگذاری‌هایی در مورد مسکن مهر صورت گرفته بود، فردی با هویت «م.س» از این موقعیت سوء استفاده کرده و به جعل اسنادی در این زمینه اقدام کرده است.

    وی ادامه داد: این شخص با کمک سایر متهمان، با جعل اسناد از جمله مبایعه نامه، یک خانه را به 5 تا 6 نفر فروخته است و در این رابطه  12 مورد مسکن مهر را به 40 نفر واگذار کرده است.

    فتاحی تصریح کرد: به رغم متواری بودن این فرد، پرونده قضایی در دادسرای پردیس تشکیل شد و دستگاه قضایی نسبت به دستگیری این فرد اقدام کرده است و متهم اکنون در بازداشت بسر می‌برد.

    دادستان عمومی و انقلاب پردیس یادآور شد: سایر متهمان این پرونده که از اعضای خانواده این فرد هستند، متواری شد‌ه‌اند که بزودی دستگیر می‌شوند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی