عصر بازار

یک دیپلمات غربی خبر داد

تمایل اتحادیه اروپایی برای لغو تحریم‌ها علیه روسیه

عصر اعتبار- یک دیپلمات غربی اعلام کرد اتحادیه اروپایی تمایل دارد تحریم‌های اعمال‌شده علیه روسیه را لغو کند اما این مسئله به روند کنونی حل بحران در اوکراین بستگی دارد.

تمایل اتحادیه اروپایی برای لغو تحریم‌ها علیه روسیه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اسپوتنیک، یک دیپلمات غربی روز گذشته از تمایل اتحادیه اروپا برای لغو هرچه سریعتر تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه خبرداد و تأکید کرد: این مسئله به روند کنونی حل بحران در اوکراین بستگی دارد.

    وی افزود: همه افراد در اروپا خواهان لغو تحریم‌ها علیه روسیه هستند اما نمی‌توانیم این تحریم‌ها را بدون حل بحران اوکراین انجام دهیم.

    وی افزود: طی روز جاری در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ وزرای خارجه اوکراین، روسیه، فرانسه و آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد که این جلسه با هدف تسریع روند حل بحران در منطقه صورت می‌گیرد.

    طی سال گذشته میلادی و با بالا گرفتن بحران اوکراین، اتحادیه اروپا با هدف حمایت از دولت غرب‌گرای اوکراین اقدام به وضع تحریم های اقتصادی علیه روسیه کرد که روسیه نیز در پاسخ به این اقدام واردات برخی محصولات از جمله محصولات دامی و کشاورزی را از اروپا ممنوع اعلام کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی