عصر بازار

۶۰ هدف راهبردی سازمان بورس و اوراق بهادار ابلاغ شد

عصر اعتبار- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با ابلاغ نقشه راهبردی این سازمان، راه را برای اجرای مرحله های بعدی مانند تعریف سنجه ها و برنامه ها و اقدام های ابتکاری متناسب با هر هدف و سپس طراحی کارت امتیازی متوازن لایه های میانی سازمان و کارت هدف های فردی باز کرد.

۶۰ هدف راهبردی سازمان بورس و اوراق بهادار ابلاغ شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از سنا، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار نقشه استراتژی این سازمان را در پیامی به مدیران عامل شرکت های بورس اوراق بهادار تهران، بورس کالای ایران، شرکت سپرده گذاری مرکزی، شرکت فرابورس ایران، شرکت انرژی ایران، شرکت خدمات و اطلاع رسانی و همچنین شرکت فناوری بورس تهران ابلاغ کرد.
    در متن این ابلاغیه آمده است: در نخستین گام و پس از انجام مطالعات گسترده در زمینه اقتصاد مقاومتی و تبیین دقیق مفاهیم و ابعاد آن، نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار در حوزه بازار سرمایه مشتمل بر هدف های استراتژیک 60 گانه و چارچوب های مورد نیاز برای تحقق اقتصاد مقاومتی ترسیم شد و به تصویب اعضای محترم هیات مدیره رسید.
    بر پایه این ابلاغیه، شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس موظف به پیاده سازی و پایش نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت های ارکان است.
    این شرکت باید با همکاری سازمان و همه ارکان، سنجه های استراتژیک متناسب با هر هدف را تعریف کند تا مقادیر هدف های کمی مرتبط با هر سنجه، تعیین و برنامه ها و اقدام های ابتکاری برای تحقق هدف ها تعریف و عملیاتی شود.
    به گزارش ایرنا، در مرحله های بعدی باید کارت امتیازی متوازن (BSC) لایه های میانی سازمان و کارت اهداف فردی، به منظور ایجاد یک سیستم مدیریت عملکرد اثربخش مبتنی بر راهبردها، طراحی و پیاده سازی شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی