عصر بازار

جدول قیمت های تور نوروزی به گرجستان

عصر اعتبار- هزینه تورهای نوروزی سفر به گرجستان را در زیر مشاهده نمایید.

جدول قیمت های تور نوروزی به گرجستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، پایتخت کشور گرجستان، شهر تفلیس از لحاظ جغرافیایی تقریبا در مرکز کشور گرجستان واقع شده است. یکی دیگر از شهرهای توریستی کشور گرجستان، شهر زیبای باتومی در سواحل دریای سیاه است.

    به دو صورت هوایی و زمینی می‌توان به کشور گرجستان سفر کرد. برای سفر هوایی می‌توان از مسیرهای پروازی، تهران - تفلیس توسط شرکت هوایی ایرانی «آتا» تهران - تفلیس توسط شرکت هوایی گرجی «فلای ویستا» ومسیر دو پروازه تهران- باکو- تفلیس استفاده کرد.

    برای سفر‌های زمینی نیز چند مسیر وجود دارد.مسافران از طریق مرز زمینی بیله‌سوار یا آستارا وارد جمهوری آذربایجان شده و پس از عبور از جاده‌های این کشور از طریق مرز زمینی «پل قرمز» وارد گرجستان می‌شوند. این مسیر به لحاظ نزدیکی و عدم کوهستانی بودن مناسب به نظر می‌رسد.

    علاوه بر مسیر جمهوری آذربایجان، می‌توان از طریق مرز «نوردوز» وارد ارمنستان شده و پس از عبور از جاده‌های کوهستانی ارمنستان، از طریق مرز «ساداخلو» وارد گرجستان شد. با توجه به کوهستانی بودن مسیر به ویژه در ارمنستان، این مسیر در فصل زمستان توصیه نمی‌شود. باید توجه داشت که برای سفر به ارمنستان روادید لازم است. کسانی که قصد دارند هم حین ورود و هم خروج وارد ارمنستان شوند، باید روادید دو بار ورود دریافت کنند. ارمنستان در حال حاضر در مبادی مرزی نیز برای ایرانیان روادید صادر می‌کند.

    مسافرانی که مسیر زمینی ترکیه را برای سفر به گرجستان انتخاب می‌کنند، می‌توانند پس از خروج از مرز بازرگان از طریق یکی از دو مرز زمینی «پوسوف» یا «سارپی» (در نزدیکی بندر باتومی) یا مرز «واله» از ترکیه وارد گرجستان شوند. مرز سارپی به بندر باتومی و مرز واله به شهر تفلیس نزدیک‌تر هستند. وجود جاده‌های نسبتا خوب، مسیر ترکیه را برای مسافران ایرانی مناسب‌تر می‌سازد. به ویژه اینکه ایرانیان برای ورود به ترکیه، نیازمند روادید نیستند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو