عصر بازار

در دهه فجر و به منظور تسهیل خدمت رسانی صورت گرفت

افتتاح شعب ده گانه صندوق تأمین خسارت های بدنی در سراسر کشور

عصر اعتبار- کاهش هزینه ها و زمان در ارائه خدمات، تسهیل دسترسی مردم و نیز پاسخگویی و شفاف سازی نظام اجرایی و مقابله با فساد از موضوعاتی است که دولت تدبیر و امید به طور جدی آن را در برنامه های خود قرار داده است.

افتتاح شعب ده گانه صندوق تأمین خسارت های بدنی در سراسر کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل ازروابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی، به مناسبت ایام الله دهه فجر و به منظور گسترش نمایندگان و تسهیل دسترسی کسانی که توان بهره‌مندی از خدمات صندوق را ندارند، شعب ده گانه صندوق در سراسر کشور افتتاح شد.

    علی جباری با اشاره به تلاش همکاران برای ارائه آسان و در دسترس خدمات این صندوق به مردم گفت: کاهش هزینه ها و زمان در ارائه خدمات، تسهیل دسترسی مردم و نیز پاسخگویی و شفاف سازی نظام اجرایی و مقابله با فساد از موضوعاتی است که دولت تدبیر و امید به طور جدی آن را در برنامه های خود قرار داده است و ایجاد نمایندگی در مناطق ده گانه کشور در فاز اول در همین راستا بوده و با راه‌اندازی این نمایندگی ها همه بخش‌های دوردست استان ها، آسانتر به این خدمات دسترسی خواهند داشت و قربانبان حواث رانندگی از این پس بدون مراجعه به مرکز نسبت به تشکیل پرونده و پیگیری، خدمات این صندوق را دریافت خواهندکرد.

    وی با بیان اینکه سامانه مکانیزه تشکیل پرونده برای نخستین بار در صندوق راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: همه ما باید بدانیم خدمتگزاری به مردم توفیق بزرگی است که نصیب ما شده و باید تلاش کرد با اصلاح ساختار خدمات، تکریم مردم به عنوان ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب سرلوحه کارها قرارگیرد.

    جباری با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه و پیشرفت راهی جز استقرار دولت الکترونیک در کشور نداریم افزود: در راستای توزیع عدالت بی تردید اجرای موفق این طرح از دستاوردهای مهم و ارزشمند صندوق بوده که سطح پیگیری های فنی و حقوقی را با هماهنگی و همکاری دستگاههای قضایی در سراسر کشور به نحو چشمگیری ارتقاء داده است.

    بر اساس این گزارش نمایندگی های صندوق تامین خسارتهای بدنی در استانهای خوزستان(اهواز) - خراسان رضوی (مشهد) - آذربایجان شرقی(تبریز) - مازندران(ساری) - فارس(شیراز) - (قم) - اصفهان - کرمانشاه - کرمان و قزوین افتتاح شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی