عصر بازار

گشایش دو شعبه ۷۲۴ بانک قوامین در یاسوج

عصر اعتبار- به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن دو شعبه ۷۲۴ بانک قوامین در استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور مدیر شعب و روسای دوایر بانک در این استان به بهره برداری رسید.

گشایش دو شعبه ۷۲۴ بانک قوامین در یاسوج
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، جمشید صادقیان پرور مدیر شعب بانک در مراسم گشایش این شعبه ها گفت: به منظور ارتقای سطح رضایت مندی مشتریان و ارائه خدمات نوین در ساعات غیراداری ساخت این شعبه ها از آبان ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفت و پس از گذشت سه ماه افتتاح شد .
    وی با اشاره به جانمایی بسیار مناسب این دو شعبه تصریح کرد: موقعیت مکانی شعبه نخست در بلوار امام خمینی (ره) (میدان شصت متری سابق) در منطقه ای تجاری – مسکونی به گونه ای است که بسیاری از همشهریان و مسافران می توانند خدمات بانکی را در هر ساعت از شبانه روز دریافت کنند و شعبه دوم نیز در میدان آریو برزن در منطقه ای تجاری - اداری پذیرای هموطنان است.
    لازم به ذکر است، شعبه نخست 724 قوامین در بلوار امام خمینی (ره) (میدان شصت متری سابق) پایین تر از چهارراه عالیوند نرسیده به میدان عدل واقع شده و شعبه دوم نیز در منطقه اکبر آباد ، میدان آریو برزن قرار دارد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی