عصر بازار

مدیرکل دفتر مدیریت بحران مناطق محروم کمیته امداد:

پرداخت ۲۶میلیارد ریال خسارت بیمه حوادث به ۲۰۰۰ خانوار کمیته امداد

عصر اعتبار- مدیرکل دفتر مدیریت بحران مناطق محروم کمیته امداد، از پرداخت بیش از ۲۶ میلیارد ریالی خسارت بیمه حوادث به ۲۰۰۰ خانوار کمیته امداد خبر داد.

پرداخت ۲۶میلیارد ریال خسارت بیمه حوادث به ۲۰۰۰ خانوار کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، احمد دولت آبادی با بیان اینکه یک میلیون و 850 هزار و 94 خانوار تحت حمایت کمیته امداد تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته اند، گفت: طی 10ماهه نخست امسال از مجموع سه هزار و 519 پرونده دو هزار و 27خانوار به مبلغ بیش از 26میلیارد و 266میلیون ریال خسارت بیمه حوادث دریافت کرده اند.

    وی افزود: تعهدات بیمه‌ گر شامل تاسیسات و اثاثیه منزل مسکونی همچون ملکی، رهنی و استیجاری، غرامت فوت و نقص عضو و ازکارافتادگی کلی و جزئی و هزینه اجاره و اسکان موقت مددجویان حادثه ‌دیده است. همچنین طی مدت یاد شده برای یکهزار 492مورد نیز برآورد خسارت صورت گرفته است که در همین راستا مبلغ بیش از 15میلیارد 830میلیون ریال در حال وصول است که با وصول مطالبات در راه در مجموع 42میلیارد و 97میلیون ریال به مددجویان آسیب دیده از حوادث و سوانح غیرمترقبه در سطح کشور مساعدت شده است.

    دولت آبادی تصریح کرد: برای هر خانه شهری تا سقف 50 میلیون تومان (واحد مسکونی 35میلیون تومان و لوازم منزل 15میلیون تومان) و برای هرخانه روستایی 30 میلیون تومان (واحد مسکونی 20میلیون تومان و لوازم منزل 10میلیون تومان) پرداخت غرامت در نظر گرفته شده است.

    وی افزود: سازمان مدیریت بحران کشور60 میلیارد ریال برای بیش از یک میلیون و 860 هزار باب منزل مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کشور از ابتدای سال جاری پرداخت کرده است.

    دولت آبادی با تاکید براینکه مددجویان تحت حمایت باید در صورت بروز حادثه در اسرع وقت به یکی از مراکز کمیته امداد اطلاع‌ رسانی کنند تا مراحل جبران خسارات پیگیری شود اظهارکرد: خسارت اسکان موقت مددجویان تا سقف 3 میلیون تومان یکبار در طول سال و نقص عضو و سرانه فوت تا سقف 5 میلیون تومان برای یک نفر از اعضای خانواده قابل پرداخت است.

    تمامی خانواده‌های تحت پوشش امداد در مقابل بلایای طبیعی (زلزله، سیل و آتش سوزی) بیمه حوادث هستند و در صورتی که منازل مسکونی خانواده های تحت حمایت در مقابل این بلایا خسارت مالی دیده باشند بیمه ، خسارت وارد شده را پرداخت می کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو