عصر بازار

ریزش طلای ۱۸ عیار از مرز روانی ۱۰۰ هزار تومان + جدول قیمت

عصر اعتبار- ارزش طلای خام ۱۸ عیار در حالی کانال ارزشی ۱۰۰ هزار تومان را رها کرده است که ارزش دلار در بازار آزاد روند نزولی به خود گرفته است.

ریزش طلای ۱۸ عیار از مرز روانی ۱۰۰ هزار تومان + جدول قیمت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، ارزش طلای خام 18 عیار بعد از دو روز افزایش قیمت در طی معاملات روزجاری با توجه به کاهش قابل توجه ارزش اونس جهانی روند نزولی به خود گرفت و این در حالی است که ارزش دلار برخلاف روند روزهای گذشته افزایش قیمت را در دستور کار خود قرار داده است.

    ارزش طلای خام 18 عیار روز گذشته نیز کاهش قیمت به ثبت رسانده بود اما تفاوت کاهش قیمت روز گذشته و معاملات روزجاری ریزش اندکی طلای 18 عیار به کمتر از 100 هزار تومان در هر گرم است.

    در کنار کاهش ارزش طلای خام 18 عیار به کمتر از 100 هزار تومان در هر گرم، ارزش سکه تمام نیز به کمتر از یک میلیون تومان نزول کرده است.

    اما در این روند نزولی که برای سکه و طلا رخ داده است،‌ارزش سکه‌های ربع و یک گرمی بدون تغییر نسبت به روز گذشته ارزش‌گذاری شده‌اند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی