عصر بازار

به‌میزبانی پست‌بانک ایران برگزار شد

دویست‌وشصت‌وچهارمین نشست کمیسیون هماهنگی رفاه بانک‌ها

عصر اعتبار- دویست‌و‌شصت و چهارمین نشست کمیسیون اصلی هماهنگی ادارات رفاه بانک‌ها به‌میزبانی پست‌بانک ایران، بیست‌و‌هفتم بهمن‌ماه سال جاری برگزار شد.

دویست‌وشصت‌وچهارمین نشست کمیسیون هماهنگی رفاه بانک‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ابتدای این نشست اسد گرامی رئیس امورکارکنان این بانک ضمن خیرمقدم به رؤسای ادارات کارکنان، پزشکان و کارشناسان رفاهی بانک‌ها گفت: پست بانک ایران با توجه به رسالت خود در بیش از 12هزار نقطه تماس درسطح کشور حضور دارد و خدمات متنوع بانکی را به هموطنان ارائه می کند.
    وی در ادامه از مسئولان این کمیسیون درخواست کرد امکانات رفاهی کارکنان را در اولویت‌ها قرار دهند و شرایطی را فراهم سازند تا بازنشستگان نیز همانند کارکنان شاغل از مزایا و امکانات رفاهی، بهداشت و درمان برخوردار شوند.
    همچنین در این نشست؛ صورت‌ جلسه‌های کمیسیون‌های فرعی مطرح و هریک از شرکت‌کنندگان، دیدگاه‌ها و نظرات خود را درخصوص مسائل مختلف رفاهی و پزشکی کارکنان بیان و داود براتی دبیر کمیسیون هماهنگی ادارات رفاه کارکنان بانک‌ها نیز توضیحات لازم را ارائه کرد.
    گفتنی است: در این نشست مقرر شد جلسه آتی در ابتدای سال 95 به میزبانی بانک مرکزی برگزار گردد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی