عصر بازار

تبلیغات محیطی فوتبال ایران یک متقاضی خارجی دارد!

عصر اعتبار : فوتبال ایران پس از اینکه در گرفتن منابع حق پخش تلویزیونی از صداوسیما ناکام شد به دریافت پول از اسپانسر تبلیغات محیطی خود دلخوش بود که در مقطعی اعلام شد شرکت ایران نوین به‌خاطر مشکلات مالی خود از قرارداد ۱۰۰میلیارد تومانی که با سازمان لیگ فوتبال داشت تقاضای تخفیف ۴۰ میلیاردی کرده است که البته ظاهرا این درخواست در آن زمان با مخالفت فدراسیون فوتبال مواجه شده بود.

تبلیغات محیطی فوتبال ایران یک متقاضی خارجی دارد!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تیتر بیست ، فوتبال ایران پس از اینکه در گرفتن منابع حق پخش تلویزیونی از صداوسیما ناکام شد به دریافت پول از اسپانسر تبلیغات محیطی خود دلخوش بود که در مقطعی اعلام شد شرکت ایران نوین به‌خاطر مشکلات مالی خود از قرارداد 100میلیارد تومانی که با سازمان لیگ فوتبال داشت تقاضای تخفیف 40 میلیاردی کرده است که البته ظاهرا این درخواست در آن زمان با مخالفت فدراسیون فوتبال مواجه شده بود.
    اما با ادامه روند بی‌پولی در فدراسیون ومطلوب نبودن کار با شرکت ایران نوین، سازمان لیگ قصد دارد گزینه‌های دیگری را جایگزین این شرکت کند.

     


    حالا و در این شرایط اعلام شده شرکتی که مجری انحصاری حق پخش مسابقات AFC است، ابراز تمایل کرده تا با مقامات فوتبال کشورمان در مورد خریداری تبلیغات محیطی لیگ فوتبال ایران مذاکره کند. به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت WSG سابق که با نام جدید (lagardere sports) فعالیت می‌کند و تا سال 2020 مجری انحصاری حق پخش مسابقات کنفدارسیون فوتبال آسیا چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی است، ابراز تمایل کرده تا برای خرید تبلیغات محیطی لیگ فوتبال ایران با مقامات کشورمان مذاکره کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که به احتمال زیاد با توجه به شرایط موجود، اگر توافقات با WSGنهایی شود از فصل آینده شاهد حضور این شرکت خارجی در تبلیغات محیطی فوتبال ایران خواهیم بود. رایزنی‌ها در این زمینه ادامه دارد و طرفین صحبت‌های مقدماتی را در این مورد انجام داده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی