عصر بازار

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو:

صداوسیما در مضیقه مالی است

عصر اعتبار- مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما با تاکید بر اینکه مجلس و دولت باید به رسانه ملی توجه ویژه داشته باشند‌، خاطرنشان کرد: سازمان صداوسیما این روزها دچار مضیقه مالی زیادی است و حل این مشکل نیازمند توجه بیشتر دولت به بخش بودجه سازمان است که امیدواریم این مشکل حل شود.

صداوسیما در مضیقه مالی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، "مسعود صباح" در همین زمینه اظهار کرد: در مناسبت‌هایی مثل نوروز و ماه مبارک رمضان که از جمله مناسبت‌های مهم سال هستند و سازمان صداوسیما برای این مناسبت‌ها ویژه‌برنامه و سریال‌های متناسب با این ایام را دارد، باید مشکل مالی سازمان صداوسیما حتما حل شود و بهترین کار همان‌طور که تاکید کردم توجه ویژه دولت نسبت به رسانه ملی است تا با حل این مشکل کارهای خوب در حوزه نمایش انجام بگیرد و مخاطبان با رسانه ملی خودمان همراه باشند؛ به عنوان مثال سریال «کیمیا» با همه نقدهایی که به همراه داشت اما حدود پنج ماه مردم را با خودش همراه کرد. ساخت سریال‌هایی که مخاطب را با خود همراه می‌کند نیازمند کمک دولت و مجلس است که مشکل بودجه را حل کنند.

    وی درباره‌ی پخش سریال انتخاباتی «غیرعلنی» از شبکه دو سیما توضیح داد: «غیرعلنی» کاری از مهرداد خوشبخت بعد از «کیمیا» به شبکه دو آمد و اکنون چند شبی است که به روی آنتن می‌رود. این سریال شامل یازده قسمت است که در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی به مناسبت انتخابات تولید شده و یک فضای خانوادگی و طنز را به تصویر کشیده است. پخش این مجموعه تا زمان انتخابات ادامه دارد و امیدواریم مخاطبان این مجموعه را پسندیده باشند.

    مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو درباره‌ی مجموعه نوروزی این شبکه گفت: همان‌طور که اطلاع‌رسانی شد سریال «زعفرانی» اکنون برای پخش در ایام نوروز در حال ساخت است. تدوین این مجموعه همزمان در حال انجام است و تاکنون همه بازیگران مقابل دوربین رفته‌اند. «زعفرانی» با یک بیان کمدی و شیرین مرتبط با بحث مهم فرزند‌آوری همراه است و تمام لوکیشن‌های این مجموعه در تهران است، «زعفرانی» در 14 قسمت ساخته خواهد شد و به احتمال قوی تا هفته اول عید نوروز تصویربرداری این مجموعه ادامه خواهد داشت. خوشبختانه این مجموعه به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی به شکل حرفه‌ای پیش می‌رود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی